Gliwice,

KIEROWNIK ODDZIAŁU ADMINISTRACJI

ID: 4378812

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku wykształcenia średniego, od 3 lat w przypadku wykształcenia wyższego; zakres zadań: - ustalanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia i zaopatrzeniagospodarczego oraz inwestycyjnego,- prowadzenie ewidencji majątku Stacji oraz zarządzanie mieniem ruchomymi nieruchomym,- kontrola działań gospodarczych, transportowych i inwestycyjnych,- prowadzenie rejestrów: umów wykonawcy, wniosków o zakup, faktur,- planowanie i prowadzenie spraw zakupów inwestycyjnych, remontów,konserwacji pomieszczeń, urządzeń i inwentaryzacji,- zakup środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej,- dokonywanie w określonych terminach przeglądów technicznych,- prowadzenie okresowych analiz i kosztów gospodarki paliwowej,- zapewnienie właściwych warunków higieniczno-sanitarnych oraz czuwanie nadładem, porządkiem i estetyką Stacji,- nadzór nad funkcjonowaniem Archiwum Zakładowego oraz Kancelarii i SkładuChronologicznego,- współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej,- zarządzenie podległym zespołem; jedn zmiana; miejsce pracy: Gliwice

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KIEROWNIK ODDZIAŁU ADMINISTRACJI
  • Numer
  • StPr/25/1142
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Banacha 4, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku wykształcenia średniego, od 3 lat w przypadku wykształcenia wyższego; zakres zadań: - ustalanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia i zaopatrzeniagospodarczego oraz inwestycyjnego,- prowadzenie ewidencji majątku Stacji oraz zarządzanie mieniem ruchomymi nieruchomym,- kontrola działań gospodarczych, transportowych i inwestycyjnych,- prowadzenie rejestrów: umów wykonawcy, wniosków o zakup, faktur,- planowanie i prowadzenie spraw zakupów inwestycyjnych, remontów,konserwacji pomieszczeń, urządzeń i inwentaryzacji,- zakup środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej,- dokonywanie w określonych terminach przeglądów technicznych,- prowadzenie okresowych analiz i kosztów gospodarki paliwowej,- zapewnienie właściwych warunków higieniczno-sanitarnych oraz czuwanie nadładem, porządkiem i estetyką Stacji,- nadzór nad funkcjonowaniem Archiwum Zakładowego oraz Kancelarii i SkładuChronologicznego,- współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej,- zarządzenie podległym zespołem; jedn zmiana; miejsce pracy: Gliwice
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 37.55
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 15.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 7 200 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Pożądane:
  • Zawody: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3),
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
      

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GLIWICACH
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
  • Adres
  • Banacha 4, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Damian Ozimina
  • Numer telefonu
  • 32 338 05 09
  • E-mail
  • psse.gliwice@sanepid.gov.pl