
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku wykształcenia średniego, od 3 lat w przypadku wykształcenia wyższego; zakres zadań: - ustalanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia i zaopatrzeniagospodarczego oraz inwestycyjnego,- prowadzenie ewidencji majątku Stacji oraz zarządzanie mieniem ruchomymi nieruchomym,- kontrola działań gospodarczych, transportowych i inwestycyjnych,- prowadzenie rejestrów: umów wykonawcy, wniosków o zakup, faktur,- planowanie i prowadzenie spraw zakupów inwestycyjnych, remontów,konserwacji pomieszczeń, urządzeń i inwentaryzacji,- zakup środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej,- dokonywanie w określonych terminach przeglądów technicznych,- prowadzenie okresowych analiz i kosztów gospodarki paliwowej,- zapewnienie właściwych warunków higieniczno-sanitarnych oraz czuwanie nadładem, porządkiem i estetyką Stacji,- nadzór nad funkcjonowaniem Archiwum Zakładowego oraz Kancelarii i SkładuChronologicznego,- współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej,- zarządzenie podległym zespołem; jedn zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
- Oferta pracy
- KIEROWNIK ODDZIAŁU ADMINISTRACJI
- Numer
- StPr/25/1142
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Banacha 4, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku wykształcenia średniego, od 3 lat w przypadku wykształcenia wyższego; zakres zadań: - ustalanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia i zaopatrzeniagospodarczego oraz inwestycyjnego,- prowadzenie ewidencji majątku Stacji oraz zarządzanie mieniem ruchomymi nieruchomym,- kontrola działań gospodarczych, transportowych i inwestycyjnych,- prowadzenie rejestrów: umów wykonawcy, wniosków o zakup, faktur,- planowanie i prowadzenie spraw zakupów inwestycyjnych, remontów,konserwacji pomieszczeń, urządzeń i inwentaryzacji,- zakup środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej,- dokonywanie w określonych terminach przeglądów technicznych,- prowadzenie okresowych analiz i kosztów gospodarki paliwowej,- zapewnienie właściwych warunków higieniczno-sanitarnych oraz czuwanie nadładem, porządkiem i estetyką Stacji,- nadzór nad funkcjonowaniem Archiwum Zakładowego oraz Kancelarii i SkładuChronologicznego,- współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej,- zarządzenie podległym zespołem; jedn zmiana; miejsce pracy: Gliwice
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 37.55
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 15.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 7 200 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Pożądane:
- Zawody: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3),
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GLIWICACH
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- Banacha 4, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Damian Ozimina
- Numer telefonu
- 32 338 05 09
- psse.gliwice@sanepid.gov.pl