Dąbrowa Górnicza,

PODINSPEKTOR (DS. NAJMU LOKALI MIESZKALNYCH) W WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ

ID: 4378635

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Rozpatrywanie wniosków o najem lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy.- Obsługa klientów w Biurze Obsługi Klienta.- Realizacji zadań związanych z cyklicznym trybem najmu, w tym:- prowadzenie rejestru osób ubiegających się o najem lokalu mieszkalnego, - tworzenie projektów list, - rozpatrywanie uwag i zastrzeżeń do projektów list, - sporządzanie i publikowanie wykazów wolnych lokali do najmu,-Wydawanie skierowań do zawarcia umowy najmu lokali mieszkalnych i najmu socjalnego. - Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 4840 brutto/ msc,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. - Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny tj. Dz.U. 2024 poz.1135).Dodatkowo pracownikom oferujemy: - Stabilność zatrudnienia- Regularne i elastyczne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Rozbudowany onboarding- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnógWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR (DS. NAJMU LOKALI MIESZKALNYCH) W WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ
  • Numer
  • StPr/25/0499
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Rozpatrywanie wniosków o najem lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy.- Obsługa klientów w Biurze Obsługi Klienta.- Realizacji zadań związanych z cyklicznym trybem najmu, w tym:- prowadzenie rejestru osób ubiegających się o najem lokalu mieszkalnego, - tworzenie projektów list, - rozpatrywanie uwag i zastrzeżeń do projektów list, - sporządzanie i publikowanie wykazów wolnych lokali do najmu,-Wydawanie skierowań do zawarcia umowy najmu lokali mieszkalnych i najmu socjalnego. - Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 4840 brutto/ msc,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. - Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny tj. Dz.U. 2024 poz.1135).Dodatkowo pracownikom oferujemy: - Stabilność zatrudnienia- Regularne i elastyczne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Rozbudowany onboarding- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnógWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 15.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 840 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Niezbędne formalności: - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2024 poz.1135).- Wykształcenie wyższe.- Doświadczenie zawodowe: nie wymagane.- Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu:Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego.Wymagania dodatkowe mile widziane:- Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych oraz w pracy z klientem.WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie (dokumenty zeskanowane do jednego pliku PDF) Oczekiwane kompetencje miękkie:. Identyfikacja z pracodawcą i miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność, umiejętności interpretacji przepisów prawa.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
  • Adres www
  • https://www.dabrowa-gornicza.pl/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
  • Adres
  • Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Aleksandra Szczęsna
  • Numer telefonu
  • 322956854
  • E-mail
  • -