Tychy,

PODINSPEKTOR

ID: 4378503

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:* obsługa klientów z zakresu wydawania i unieważniania dowodów osobistych, potwierdzania,unieważniania i przedłużania profilu zaufanego oraz zakładania kont na platformie e-Urząd - tyski portal informacyjno-płatniczy;* realizowanie pozostałych zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych;*varchiwizacja dokumentacji;* prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;* praca w Biurze Obsługi Klienta;

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/1180
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Główne obowiązki:* obsługa klientów z zakresu wydawania i unieważniania dowodów osobistych, potwierdzania,unieważniania i przedłużania profilu zaufanego oraz zakładania kont na platformie e-Urząd - tyski portal informacyjno-płatniczy;* realizowanie pozostałych zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych;*varchiwizacja dokumentacji;* prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;* praca w Biurze Obsługi Klienta;
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 200 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD,
  • Inne:
  • Wymagania konieczne:*wykształcenie wyższe*wymagany staż pracy: udokumentowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej*znajomość ustaw: ustawy o dowodach osobistych oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawyo informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w części dotyczącej profiluzaufanego i rejestru danych kontaktowych, rozporządzenia w sprawie profilu zaufanego i podpisuzaufanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt orazinstrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych*biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel,Word)*nieposzlakowana opinia*posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych*obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawieumów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęciazatrudnienia na terytorium RP*dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownymdokumentem*brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:*wysoka kultura osobista*dokładność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonychzadań* komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, dyspozycyjność*postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeńo stronniczość i interesowność*mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta*mile widziana znajomość języków wschodniosłowiańskich*mile widziane prawo jazdy kat. B

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Tychy
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Katarzyna Słomka
  • Numer telefonu
  • 32 776 32 17
  • E-mail
  • -