
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:* obsługa klientów z zakresu wydawania i unieważniania dowodów osobistych, potwierdzania,unieważniania i przedłużania profilu zaufanego oraz zakładania kont na platformie e-Urząd - tyski portal informacyjno-płatniczy;* realizowanie pozostałych zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych;*varchiwizacja dokumentacji;* prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;* praca w Biurze Obsługi Klienta;
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/1180
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Główne obowiązki:* obsługa klientów z zakresu wydawania i unieważniania dowodów osobistych, potwierdzania,unieważniania i przedłużania profilu zaufanego oraz zakładania kont na platformie e-Urząd - tyski portal informacyjno-płatniczy;* realizowanie pozostałych zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych;*varchiwizacja dokumentacji;* prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;* praca w Biurze Obsługi Klienta;
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 200 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, - Inne:
- Wymagania konieczne:*wykształcenie wyższe*wymagany staż pracy: udokumentowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej*znajomość ustaw: ustawy o dowodach osobistych oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawyo informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w części dotyczącej profiluzaufanego i rejestru danych kontaktowych, rozporządzenia w sprawie profilu zaufanego i podpisuzaufanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt orazinstrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych*biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel,Word)*nieposzlakowana opinia*posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych*obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawieumów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęciazatrudnienia na terytorium RP*dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownymdokumentem*brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:*wysoka kultura osobista*dokładność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonychzadań* komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, dyspozycyjność*postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeńo stronniczość i interesowność*mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta*mile widziana znajomość języków wschodniosłowiańskich*mile widziane prawo jazdy kat. B
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Tychy
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- Adres
- Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Katarzyna Słomka
- Numer telefonu
- 32 776 32 17
- -