
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: * przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,* prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,* prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,* opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,* tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,* prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,* bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,* organizowanie instruktażu- praca w systemie 1-zmianowym: 07:15-15:00.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- Numer
- StPr/25/1193
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- * przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,* prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,* prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,* opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,* tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,* prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,* bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,* organizowanie instruktażu- praca w systemie 1-zmianowym: 07:15-15:00.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 7 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego warunek konieczny; swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office; sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres www
- www.szpitalmegrez.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- Adres
- Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Dział kadr
- Numer telefonu
- 323255126
- rekrutacja@szpitalmegrez.pl