Tychy,

SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

ID: 4378392

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: * przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,* prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,* prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,* opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,* tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,* prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,* bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,* organizowanie instruktażu- praca w systemie 1-zmianowym: 07:15-15:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
  • Numer
  • StPr/25/1193
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • * przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,* prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,* prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,* opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,* tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,* prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,* bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,* organizowanie instruktażu- praca w systemie 1-zmianowym: 07:15-15:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 7 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw zamówień publicznych

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego warunek konieczny; swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office; sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Adres www
  • www.szpitalmegrez.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dział kadr
  • Numer telefonu
  • 323255126
  • E-mail
  • rekrutacja@szpitalmegrez.pl