
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Przygotowywanie i publikowanie materiałów do szkolenia w ramach powszechnej samoobrony.5. Przygotowywanie dokumentacji opinii i wniosków wydziału dotyczących zmian miejscowych planówzagospodarowania przestrzennego.6. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.7. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.8. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.9. Nadzorowanie, koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji, realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy, w tym m. in.:a) organizowanie współpracy między podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarzegminy,b) tworzenie i utrzymywanie na obszarze gminy zasobów ochrony ludności oraz infrastrukturyniezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej,c) ewidencjonowanie podmiotów i zasobów ochrony ludności na obszarze gminy,d) uzgadnianie z komendantem powiatowym (miejskim) Państwowej Straży Pożarnej zasobów gminyprzeznaczonych do współdziałania na obszarze powiatu,e) wyznaczanie, zawieranie porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu za podmiot ochrony ludności,f) udzielanie pomocy doraźnej przy pomocy podmiotów ochrony ludności na obszarze gminy,g) opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru gminy.10. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.11. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.12. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.13. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.14. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4064/podinspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego-i.pdf
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - I
- Numer
- StPr/25/0328
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Przygotowywanie i publikowanie materiałów do szkolenia w ramach powszechnej samoobrony.5. Przygotowywanie dokumentacji opinii i wniosków wydziału dotyczących zmian miejscowych planówzagospodarowania przestrzennego.6. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.7. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.8. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.9. Nadzorowanie, koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji, realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy, w tym m. in.:a) organizowanie współpracy między podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarzegminy,b) tworzenie i utrzymywanie na obszarze gminy zasobów ochrony ludności oraz infrastrukturyniezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej,c) ewidencjonowanie podmiotów i zasobów ochrony ludności na obszarze gminy,d) uzgadnianie z komendantem powiatowym (miejskim) Państwowej Straży Pożarnej zasobów gminyprzeznaczonych do współdziałania na obszarze powiatu,e) wyznaczanie, zawieranie porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu za podmiot ochrony ludności,f) udzielanie pomocy doraźnej przy pomocy podmiotów ochrony ludności na obszarze gminy,g) opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru gminy.10. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.11. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.12. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.13. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.14. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4064/podinspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego-i.pdf
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 15.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 940 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- 3. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe o kierunku bezpieczeństwo, bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwonarodowe, obronność, zarządzanie kryzysowe.2. Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, PowerPoint.3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.5. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych).6. Nieposzlakowana opinia.7. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:a) o zarządzaniu kryzysowym,b) o samorządzie gminnym,c) o samorządzie powiatowym,d) o ochronie ludności i obronie cywilnej.4. Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.2. Dobra dykcja.3. Umiejętności analityczne.5. Pożądane cechy charakteru1. Odpowiedzialność.2. Opanowanie.3. Odporność na stres.4. Komunikatywność.5. Umiejętność szybkiego reagowania.6. Umiejętność rozwiązywania problemów.7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta MYSŁOWICE
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
- Adres
- Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 317 13 19
- -