
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze.Zadania podstawowe:a) wykonywanie corocznych objazdów dróg gminnych, b) planowanie i przygotowanie zakresu rzeczowo-finansowego zadań remontowych w zakresie dróg gminnych,c) przygotowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych gminy w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy oraz w zakresie remontów i napraw bieżących dróg gminnych, przestrzeganie zgodności ich realizacji z postanowieniami zawartych umów z wykonawcami,d) przygotowanie materiałów do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i kompletowania niezbędnych załączników zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,e) udział w pracach komisji przetargowych w zakresie: sprawdzenia i weryfikacji kosztorysów ofertowych oraz sprawdzenia dokumentów potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,f) prowadzenie bieżącej ewidencji wydatków w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych i sporządzanie rozliczeń końcowych tych zadań,g) udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów zrealizowanych na podstawie umów z wykonawcami, h) przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w planie finansowym, wprowadzanie na podstawie uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza zmian w planie wydatków budżetowych realizowanych przez wydział,i) sporządzanie sprawozdań, analiz z zakresu zajmowanego stanowiska, j) współpraca międzywydziałowa w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych oraz rozliczenia rzeczowo-finansowego otrzymanych dotacji,k) przestrzeganie dyscypliny finansowej zgodnie z przepisami ustawy o finansach w zakresie prowadzonych zadań,Warunki pracy na stanowisku:1. Miejsce pracy: Urząd Miejski, Plac Jana Pawła II 1, Czechowice-Dziedzice, III piętro. W budynku jest winda dla osób niepełnosprawnych, WC dostosowane do potrzeb osóbniepełnosprawnych - parter budynku. 2. W miejscu pracy mogą wystąpić bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.3. Praca przy monitorze ekranowym, powyżej 4 godzin. 4. Obsługa interesantów.5. Praca w terenie.6. Kierowanie samochodem służbowym.7. Uczestnictwo w delegacjach służbowych.Praca w systemie równoważnym OD PN do PT.7.30 -15.30, 7.30 -17.30, 7.30-13.30.Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI I ZARZĄDU DROGAMI - KONKURS
- Numer
- StPr/25/1003
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze.Zadania podstawowe:a) wykonywanie corocznych objazdów dróg gminnych, b) planowanie i przygotowanie zakresu rzeczowo-finansowego zadań remontowych w zakresie dróg gminnych,c) przygotowanie i prowadzenie zadań inwestycyjnych gminy w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy oraz w zakresie remontów i napraw bieżących dróg gminnych, przestrzeganie zgodności ich realizacji z postanowieniami zawartych umów z wykonawcami,d) przygotowanie materiałów do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w zakresie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i kompletowania niezbędnych załączników zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,e) udział w pracach komisji przetargowych w zakresie: sprawdzenia i weryfikacji kosztorysów ofertowych oraz sprawdzenia dokumentów potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,f) prowadzenie bieżącej ewidencji wydatków w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych i sporządzanie rozliczeń końcowych tych zadań,g) udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów zrealizowanych na podstawie umów z wykonawcami, h) przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w planie finansowym, wprowadzanie na podstawie uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza zmian w planie wydatków budżetowych realizowanych przez wydział,i) sporządzanie sprawozdań, analiz z zakresu zajmowanego stanowiska, j) współpraca międzywydziałowa w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych oraz rozliczenia rzeczowo-finansowego otrzymanych dotacji,k) przestrzeganie dyscypliny finansowej zgodnie z przepisami ustawy o finansach w zakresie prowadzonych zadań,Warunki pracy na stanowisku:1. Miejsce pracy: Urząd Miejski, Plac Jana Pawła II 1, Czechowice-Dziedzice, III piętro. W budynku jest winda dla osób niepełnosprawnych, WC dostosowane do potrzeb osóbniepełnosprawnych - parter budynku. 2. W miejscu pracy mogą wystąpić bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.3. Praca przy monitorze ekranowym, powyżej 4 godzin. 4. Obsługa interesantów.5. Praca w terenie.6. Kierowanie samochodem służbowym.7. Uczestnictwo w delegacjach służbowych.Praca w systemie równoważnym OD PN do PT.7.30 -15.30, 7.30 -17.30, 7.30-13.30.Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 200 do 5 900 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne,
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, - Inne:
- Wymaganie niezbędne:O stanowisko ubiegać się może kandydat, który spełnia wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. , poz. 1135 z późn. zm.), w załączniku nr 3 tabela II D rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1638) oraz zarządzeniu nr 120.108.2023 Kierownika Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach z dnia 15 grudnia 2023 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach, tj.:1. Posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.2. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.3. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.5. Wykształcenie: minimum średnie.6. Wymagany kierunek wykształcenia: budownictwo, inżynieria lądowa.7. Doświadczenie zawodowe: a) w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 3 lata stażu pracy,b) w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany. 8. Inne: prawo jazdy kat. B.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego.2. Cechy osobowości: kreatywność, innowacyjność, odporność na stres, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, systematyczność, wytrwałość.3. Umiejętności: obsługa komputera/programy Word, Excel, dyspozycyjność, umiejętność rozmowy z klientami, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. Mile widziana znajomość programu Norma.4. Inne: preferowane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- URZĄD MIEJSKI w Czechowicach-Dziedzicach
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
- Adres
- Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Gabriela Partyka-Dzida
- Numer telefonu
- 32 214 71 41, 32 214 71 47
- um@um.czechowice-dziedzice.pl