Kraków,

PRACOWNIK BIUROWY

ID: 4376758

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją: archiwizowanie, klasyfikowanie i wyszukiwanie dokumentów, przygotowanie dokumentacji do przekazania klientom, wypisywanie wniosków, kontrola obiegu dokumentów, przygotowanie ofert handlowych dla klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i kosztowych, nadzór nad teminowością umów pracowniczych oraz ważnością badań lekarskich, prowadzenie ewidencji magazynu oraz środków trwałych i wyposażenia, przygotowanie dokumentacji do biura księgowego. Obsługa urządzeń biurowych: obsługa drukarki, skanera, kserokopiarki, niszczarki, plotera, innych urządzeń biurowych.Kontakt z klientami: obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz urzędów, udzielanie informacji, udział w spotkaniach z instytucjami, urzędami, bezpośredni kontakt z klientami firmy, przyjmowanie gości. Obsługa korespondencji: odbieranie, segregowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługaprzesyłek kurierskich, przygotowywanie pism i dokumentów. Obsługa systemów i programów biurowych: używanie pakietu MS Office, programów do fakturowania, zarządzania dokumentacją.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PRACOWNIK BIUROWY
  • Numer
  • StPr/25/3404
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Zawiła 6, 30-442 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Zarządzanie dokumentacją: archiwizowanie, klasyfikowanie i wyszukiwanie dokumentów, przygotowanie dokumentacji do przekazania klientom, wypisywanie wniosków, kontrola obiegu dokumentów, przygotowanie ofert handlowych dla klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i kosztowych, nadzór nad teminowością umów pracowniczych oraz ważnością badań lekarskich, prowadzenie ewidencji magazynu oraz środków trwałych i wyposażenia, przygotowanie dokumentacji do biura księgowego. Obsługa urządzeń biurowych: obsługa drukarki, skanera, kserokopiarki, niszczarki, plotera, innych urządzeń biurowych.Kontakt z klientami: obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz urzędów, udzielanie informacji, udział w spotkaniach z instytucjami, urzędami, bezpośredni kontakt z klientami firmy, przyjmowanie gości. Obsługa korespondencji: odbieranie, segregowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługaprzesyłek kurierskich, przygotowywanie pism i dokumentów. Obsługa systemów i programów biurowych: używanie pakietu MS Office, programów do fakturowania, zarządzania dokumentacją.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 21.07.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 21.10.2025
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 700 do 5 970 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy,
      Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: prawo jazdy kat. B *, planowania, priorytetyzacji zadań, zarządzanie czasem, odporność na stres, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
  • Inne:
  • Komunikatywność: Umiejętność efektywnej komunikacji ustnej i pisemnej, łatwość nawiązywania kontaktów. Organizacja pracy: Umiejętność planowania, priorytetyzacji zadań, zarządzanie czasem.Odporność na stres: Umiejętność pracy pod presją czasu, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Umiejętność pracy w zespole: Współpraca z innymi pracownikami, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • PROCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Adres www
  • www.procom.eu.com
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Zawiła 6, 30-442 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Łukasz Stryjecki
  • Numer telefonu
  • 509 661 346
  • E-mail
  • biuro-procom@wp.pl