
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją: archiwizowanie, klasyfikowanie i wyszukiwanie dokumentów, przygotowanie dokumentacji do przekazania klientom, wypisywanie wniosków, kontrola obiegu dokumentów, przygotowanie ofert handlowych dla klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i kosztowych, nadzór nad teminowością umów pracowniczych oraz ważnością badań lekarskich, prowadzenie ewidencji magazynu oraz środków trwałych i wyposażenia, przygotowanie dokumentacji do biura księgowego. Obsługa urządzeń biurowych: obsługa drukarki, skanera, kserokopiarki, niszczarki, plotera, innych urządzeń biurowych.Kontakt z klientami: obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz urzędów, udzielanie informacji, udział w spotkaniach z instytucjami, urzędami, bezpośredni kontakt z klientami firmy, przyjmowanie gości. Obsługa korespondencji: odbieranie, segregowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługaprzesyłek kurierskich, przygotowywanie pism i dokumentów. Obsługa systemów i programów biurowych: używanie pakietu MS Office, programów do fakturowania, zarządzania dokumentacją.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK BIUROWY
- Numer
- StPr/25/3404
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Zawiła 6, 30-442 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Zarządzanie dokumentacją: archiwizowanie, klasyfikowanie i wyszukiwanie dokumentów, przygotowanie dokumentacji do przekazania klientom, wypisywanie wniosków, kontrola obiegu dokumentów, przygotowanie ofert handlowych dla klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i kosztowych, nadzór nad teminowością umów pracowniczych oraz ważnością badań lekarskich, prowadzenie ewidencji magazynu oraz środków trwałych i wyposażenia, przygotowanie dokumentacji do biura księgowego. Obsługa urządzeń biurowych: obsługa drukarki, skanera, kserokopiarki, niszczarki, plotera, innych urządzeń biurowych.Kontakt z klientami: obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz urzędów, udzielanie informacji, udział w spotkaniach z instytucjami, urzędami, bezpośredni kontakt z klientami firmy, przyjmowanie gości. Obsługa korespondencji: odbieranie, segregowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługaprzesyłek kurierskich, przygotowywanie pism i dokumentów. Obsługa systemów i programów biurowych: używanie pakietu MS Office, programów do fakturowania, zarządzania dokumentacją.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 21.07.2025
- Data zakończenia pracy:
- 21.10.2025
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 700 do 5 970 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Pracownik biurowy,
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B *, planowania, priorytetyzacji zadań, zarządzanie czasem, odporność na stres, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, - Inne:
- Komunikatywność: Umiejętność efektywnej komunikacji ustnej i pisemnej, łatwość nawiązywania kontaktów. Organizacja pracy: Umiejętność planowania, priorytetyzacji zadań, zarządzanie czasem.Odporność na stres: Umiejętność pracy pod presją czasu, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Umiejętność pracy w zespole: Współpraca z innymi pracownikami, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- PROCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres www
- www.procom.eu.com
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Zawiła 6, 30-442 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Łukasz Stryjecki
- Numer telefonu
- 509 661 346
- biuro-procom@wp.pl