
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych; realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami; przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych i budowlanych); planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami; opracowywanie dokumentacji oraz rozliczeń wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej w tym gwarancyjnej związanej z realizowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami (wraz ze zgłaszaniem usterek); prowadzenie dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości; uczestniczenie w odbiorach robót (w tym częściowych oraz końcowych) wraz z kontrolą ich wykonania; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, przepływu informacji oraz terminów rozliczeń; opracowywanie danych do umów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych; prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie mediów, inwestycji oraz infrastruktury; monitorowanie systemu kontroli dostępu i systemu klucza Master; nadzorowanie eksploatacji drukarek i kserokopiarek (w tym prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń); koordynowanie realizacji umów zewnętrznych z operatorami telekomunikacyjnymi i administrowanie telefonami komórkowymi (w tym rozliczanie, analiza, dobór taryf, optymalizacja rozwiązań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji); dokonywanie kontroli liczników wody i energii elektrycznej.Praca w godz. 7:00-15:00.
Szczegóły
- Oferta pracy
- KOORDYNATOR INFRASTRUKTURY
- Numer
- StPr/25/3513
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Lubicz 48, 31-512 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych; realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami; przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych i budowlanych); planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami; opracowywanie dokumentacji oraz rozliczeń wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej w tym gwarancyjnej związanej z realizowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami (wraz ze zgłaszaniem usterek); prowadzenie dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości; uczestniczenie w odbiorach robót (w tym częściowych oraz końcowych) wraz z kontrolą ich wykonania; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, przepływu informacji oraz terminów rozliczeń; opracowywanie danych do umów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych; prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie mediów, inwestycji oraz infrastruktury; monitorowanie systemu kontroli dostępu i systemu klucza Master; nadzorowanie eksploatacji drukarek i kserokopiarek (w tym prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń); koordynowanie realizacji umów zewnętrznych z operatorami telekomunikacyjnymi i administrowanie telefonami komórkowymi (w tym rozliczanie, analiza, dobór taryf, optymalizacja rozwiązań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji); dokonywanie kontroli liczników wody i energii elektrycznej.Praca w godz. 7:00-15:00.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- 30.11.2025
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 670 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- administrator nieruchomości
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1),
Wykształcenia: średnie branżowe,
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole, - Inne:
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe).Umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej. Doświadczenie w administrowaniu nieruchomością lub obsłudze procesów inwestycyjnych/remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń typu: drukarka, skaner; korzystanie z pełni praw publicznych.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- OPERA KRAKOWSKA W KRAKOWIE
- Adres www
- www.opera.krakow.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Lubicz 48, 31-512 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Jolanta Sadowska
- Numer telefonu
- 12 296 62 05, 12 296 62 26
- hr@operakrakowska.pl