
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1) Przyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK, w tym przeprowadzanie wstępnej diagnozy sytuacji problemowej/kryzysu klientka/klientki w celu ustalenia planu pomocy i jego realizatorów.2) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego obejmującego problemy funkcjonowania rodziny.3) Organizowanie i prowadzenie zajęć, pogadanek, prelekcji oraz grup/warsztatów edukacyjnych.4) Organizowanie i prowadzenie grup/warsztatów edukacyjnych, w tym dla rodziców dot. kompetencji wychowawczych.5) Organizowanie i prowadzenie grup wsparcia oraz współprowadzenie grup terapeutycznych zgodnie z występującym zapotrzebowaniem.6) Opracowanie i realizowanie programów profilaktycznych oraz podejmowanie innych działań pre interwencyjnych.7) Organizowanie systemu wsparcia dla osób i rodzin, które znalazły się w sytuacji kryzysowej.8) Podejmowanie, w uzasadnionych sytuacjach, interwencji w środowisku zgodnie z występującymi potrzebami.9) Udzielania wsparcia w formie telefonicznej.10) Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi organizacjami pomocy społecznej, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny. 11) Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach oraz o dostępnych formach pomocy.12) Prowadzenie dokumentacji klientów GOIK, w tym kart udzielonego wsparcia, w celu ewidencjonowania i monitorowania procesu pomocy.13) Obsługa systemu monitoringu wizyjnego.14) Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych GOIK.15) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie realizowanych zadań.16) Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami zleconych doraźnie przez kierownika GOIK.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ
- Numer
- StPr/25/0623
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1) Przyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK, w tym przeprowadzanie wstępnej diagnozy sytuacji problemowej/kryzysu klientka/klientki w celu ustalenia planu pomocy i jego realizatorów.2) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego obejmującego problemy funkcjonowania rodziny.3) Organizowanie i prowadzenie zajęć, pogadanek, prelekcji oraz grup/warsztatów edukacyjnych.4) Organizowanie i prowadzenie grup/warsztatów edukacyjnych, w tym dla rodziców dot. kompetencji wychowawczych.5) Organizowanie i prowadzenie grup wsparcia oraz współprowadzenie grup terapeutycznych zgodnie z występującym zapotrzebowaniem.6) Opracowanie i realizowanie programów profilaktycznych oraz podejmowanie innych działań pre interwencyjnych.7) Organizowanie systemu wsparcia dla osób i rodzin, które znalazły się w sytuacji kryzysowej.8) Podejmowanie, w uzasadnionych sytuacjach, interwencji w środowisku zgodnie z występującymi potrzebami.9) Udzielania wsparcia w formie telefonicznej.10) Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi organizacjami pomocy społecznej, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny. 11) Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach oraz o dostępnych formach pomocy.12) Prowadzenie dokumentacji klientów GOIK, w tym kart udzielonego wsparcia, w celu ewidencjonowania i monitorowania procesu pomocy.13) Obsługa systemu monitoringu wizyjnego.14) Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych GOIK.15) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie realizowanych zadań.16) Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami zleconych doraźnie przez kierownika GOIK.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 0.500
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 20.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 80.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 2 630 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- - wykształcenie wyższe ukończone studia wyższe na kierunku - pedagogika, politologia, psychologia, nauki o rodzinie; staż pracy - mile widziany; umiejętność współpracy z działającymi w środowisku lokalnym instytucjami pomocy społecznej, służbami, strażami oraz innymi jednostkami w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny; komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z otoczeniem, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy własnej oraz współdziałanie w zespole, odporność na stres
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
- Adres www
- www..pcpr.gorlice.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
- Adres
- Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Justyna Obrzut
- Numer telefonu
- -
- -