
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1) Przyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK, w tym przeprowadzanie wstępnej diagnozy sytuacji problemowej/kryzysu klientka/klientki w celu ustalenia planu pomocy i jego realizatorów.2) Świadczenie na rzecz klienta GOIK pracy socjalnej mającej na celu pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do samodzielnego pełnienia odpowiednich ról społecznych.3) Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych, w tym na potrzeby innych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej.4) Organizowanie systemu wsparcia dla osób i rodzin korzystających z tymczasowego schronienia w hostelu GOIK.5) Organizowanie życia społeczności korzystającej ze schronienia, w tym m.in.: organizowanie usług pralniczych, dokonywanie drobnych zakupów brakującego wyposażenia hostelu.6) Towarzyszenie klientowi korzystającemu ze schronienia, na jego prośbę, podczas rozmów z rodziną, instytucjami lub podczas załatwiania spraw w urzędach oraz pomoc w odzyskaniu dokumentów, rzeczy osobistych z miejsca zamieszkania.7) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego obejmującego problemy funkcjonowania rodziny.8) Organizowanie i prowadzenie zajęć, pogadanek i prelekcji.9) Organizowanie i prowadzenie grup wsparcia.10) Opracowanie i realizowanie programów profilaktycznych oraz podejmowanie innych działań pre interwencyjnych.11) Podejmowanie, w uzasadnionych sytuacjach, interwencji w środowisku zgodnie z występującymi potrzebami.12) Udzielanie wsparcia w formie telefonicznej.13) Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi podmiotami, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny.14) Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach oraz o dostępnych formach pomocy.15) Prowadzenie dokumentacji klientów GOIK, w tym kart udzielonego wsparcia, w celu ewidencjonowania i monitorowania procesu pomocy.16) Obsługa systemu monitoringu wizyjnego.17) Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych GOIK.18) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie realizowanych zadań.19) Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami zleconych doraźnie przez kierownika GOIK.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK SOCJALNY
- Numer
- StPr/25/0622
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1) Przyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK, w tym przeprowadzanie wstępnej diagnozy sytuacji problemowej/kryzysu klientka/klientki w celu ustalenia planu pomocy i jego realizatorów.2) Świadczenie na rzecz klienta GOIK pracy socjalnej mającej na celu pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do samodzielnego pełnienia odpowiednich ról społecznych.3) Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych, w tym na potrzeby innych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej.4) Organizowanie systemu wsparcia dla osób i rodzin korzystających z tymczasowego schronienia w hostelu GOIK.5) Organizowanie życia społeczności korzystającej ze schronienia, w tym m.in.: organizowanie usług pralniczych, dokonywanie drobnych zakupów brakującego wyposażenia hostelu.6) Towarzyszenie klientowi korzystającemu ze schronienia, na jego prośbę, podczas rozmów z rodziną, instytucjami lub podczas załatwiania spraw w urzędach oraz pomoc w odzyskaniu dokumentów, rzeczy osobistych z miejsca zamieszkania.7) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego obejmującego problemy funkcjonowania rodziny.8) Organizowanie i prowadzenie zajęć, pogadanek i prelekcji.9) Organizowanie i prowadzenie grup wsparcia.10) Opracowanie i realizowanie programów profilaktycznych oraz podejmowanie innych działań pre interwencyjnych.11) Podejmowanie, w uzasadnionych sytuacjach, interwencji w środowisku zgodnie z występującymi potrzebami.12) Udzielanie wsparcia w formie telefonicznej.13) Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi podmiotami, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny.14) Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach oraz o dostępnych formach pomocy.15) Prowadzenie dokumentacji klientów GOIK, w tym kart udzielonego wsparcia, w celu ewidencjonowania i monitorowania procesu pomocy.16) Obsługa systemu monitoringu wizyjnego.17) Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych GOIK.18) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie realizowanych zadań.19) Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami zleconych doraźnie przez kierownika GOIK.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 0.400
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 16.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 2 630 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik socjalny
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- - wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnie z art. 116 i 156 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1283 z późn. zm.) - tj.: wykształcenie: dyplom uzyskania tytułu zawodowego w zawodzie pracownik socjalny; dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych; dyplom wyższej szkoły zawodowej o specjalności praca socjalna lub ukończone studia wyższe o specjalności praca socjalna na jednym z kierunków - pedagogika, politologia, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie; - staż pracy - mile widziany;- umiejętność współpracy z działającymi w środowisku lokalnym instytucjami pomocy społecznej, służbami, strażami oraz innymi jednostkami w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny,- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z otoczeniem, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy własnej oraz współdziałanie w zespole, odporność na stres
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
- Adres www
- www..pcpr.gorlice.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
- Adres
- Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Justyna Obrzut
- Numer telefonu
- -
- -