Kraków,

PRACOWNIK BIUROWY-OBSŁUGA RECEPCJI

ID: 4375685

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań i organizowanie wyjazdów, obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner), odbieranie połączeń telefonicznych, monitorowanie płatności faktur i rozliczeń, bezpośredni kontakt z podopiecznymi Stowarzyszenia, udzielanie informacji na temat działalności Stowarzyszenia, komunikacja ze wszystkimi osobami Placówki, dbanie o pozytywny wizerunek Stowarzyszenia, zaopatrzenie biura. Prawidłowe archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie ofert.Przygotowywanie i rozpowszechnianie ogłoszeń i informacji o organizowanych kursach. Przygotowywanie i prowadzenie informacji z kursów. Wystawianie zaświadczeń o ukończeniu kursów. Uaktualnianie i prowadzenie bazy danych uczestników kursów. Informacje i aktualności na stronę internetową dotyczącą działu kursy. Dokumentacja i ewidencja darowizn. Prowadzenie bazy danych darczyńców. Przygotowywanie raportów darowizn finansowych, próśb i podziękowań. Poszukiwanie możliwości pomocy. Przygotowywanie rozliczeń darowizn na potrzeby księgowości. Informacje i aktualności na stronę internetową dotyczącą działu darczyńców.Ewidencja i tworzenie umów z wolontariuszami.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PRACOWNIK BIUROWY-OBSŁUGA RECEPCJI
  • Numer
  • StPr/25/3891
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Różana 5, 30-305 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań i organizowanie wyjazdów, obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner), odbieranie połączeń telefonicznych, monitorowanie płatności faktur i rozliczeń, bezpośredni kontakt z podopiecznymi Stowarzyszenia, udzielanie informacji na temat działalności Stowarzyszenia, komunikacja ze wszystkimi osobami Placówki, dbanie o pozytywny wizerunek Stowarzyszenia, zaopatrzenie biura. Prawidłowe archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie ofert.Przygotowywanie i rozpowszechnianie ogłoszeń i informacji o organizowanych kursach. Przygotowywanie i prowadzenie informacji z kursów. Wystawianie zaświadczeń o ukończeniu kursów. Uaktualnianie i prowadzenie bazy danych uczestników kursów. Informacje i aktualności na stronę internetową dotyczącą działu kursy. Dokumentacja i ewidencja darowizn. Prowadzenie bazy danych darczyńców. Przygotowywanie raportów darowizn finansowych, próśb i podziękowań. Poszukiwanie możliwości pomocy. Przygotowywanie rozliczeń darowizn na potrzeby księgowości. Informacje i aktualności na stronę internetową dotyczącą działu darczyńców.Ewidencja i tworzenie umów z wolontariuszami.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 11.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 11.11.2025
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy,
        Uprawnienia: obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub pokrewny,
      
  • Inne:
  • Umiejętności zawodowe związane z zakresem obowiązków.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • SALTROM SALEZJAŃSKI RUCH TROSKI O MŁODZIEŻ
  • Adres www
  • www.saltrom.krakow.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Różana 5, 30-305 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Marian Gruszczyk
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • saltrom@saltrom.pl