
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań i organizowanie wyjazdów, obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner), odbieranie połączeń telefonicznych, monitorowanie płatności faktur i rozliczeń, bezpośredni kontakt z podopiecznymi Stowarzyszenia, udzielanie informacji na temat działalności Stowarzyszenia, komunikacja ze wszystkimi osobami Placówki, dbanie o pozytywny wizerunek Stowarzyszenia, zaopatrzenie biura. Prawidłowe archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie ofert.Przygotowywanie i rozpowszechnianie ogłoszeń i informacji o organizowanych kursach. Przygotowywanie i prowadzenie informacji z kursów. Wystawianie zaświadczeń o ukończeniu kursów. Uaktualnianie i prowadzenie bazy danych uczestników kursów. Informacje i aktualności na stronę internetową dotyczącą działu kursy. Dokumentacja i ewidencja darowizn. Prowadzenie bazy danych darczyńców. Przygotowywanie raportów darowizn finansowych, próśb i podziękowań. Poszukiwanie możliwości pomocy. Przygotowywanie rozliczeń darowizn na potrzeby księgowości. Informacje i aktualności na stronę internetową dotyczącą działu darczyńców.Ewidencja i tworzenie umów z wolontariuszami.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK BIUROWY-OBSŁUGA RECEPCJI
- Numer
- StPr/25/3891
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Różana 5, 30-305 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań i organizowanie wyjazdów, obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner), odbieranie połączeń telefonicznych, monitorowanie płatności faktur i rozliczeń, bezpośredni kontakt z podopiecznymi Stowarzyszenia, udzielanie informacji na temat działalności Stowarzyszenia, komunikacja ze wszystkimi osobami Placówki, dbanie o pozytywny wizerunek Stowarzyszenia, zaopatrzenie biura. Prawidłowe archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie ofert.Przygotowywanie i rozpowszechnianie ogłoszeń i informacji o organizowanych kursach. Przygotowywanie i prowadzenie informacji z kursów. Wystawianie zaświadczeń o ukończeniu kursów. Uaktualnianie i prowadzenie bazy danych uczestników kursów. Informacje i aktualności na stronę internetową dotyczącą działu kursy. Dokumentacja i ewidencja darowizn. Prowadzenie bazy danych darczyńców. Przygotowywanie raportów darowizn finansowych, próśb i podziękowań. Poszukiwanie możliwości pomocy. Przygotowywanie rozliczeń darowizn na potrzeby księgowości. Informacje i aktualności na stronę internetową dotyczącą działu darczyńców.Ewidencja i tworzenie umów z wolontariuszami.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 11.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- 11.11.2025
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Pracownik biurowy,
Uprawnienia: obsługi komputera i urządzeń biurowych, - Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub pokrewny,
- Inne:
- Umiejętności zawodowe związane z zakresem obowiązków.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- SALTROM SALEZJAŃSKI RUCH TROSKI O MŁODZIEŻ
- Adres www
- www.saltrom.krakow.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Różana 5, 30-305 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Marian Gruszczyk
- Numer telefonu
- -
- saltrom@saltrom.pl