Gorlice,

STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH

ID: 4364962

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie ewidencjikorespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrum,- obsługa interesantów, udzielanie informacji,- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, odbieranie i nadawaniefaksów, odbieranie poczty elektronicznej,- prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów wg Instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt Centrum,- zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłegozarachowania i innych dokumentów,- przygotowywanie pism dla Dyrektora Centrum,- prowadzenie zaopatrzenia dla potrzeb biura, zamawianie materiałówbiurowych, dzienników lekcyjnych, dzienników zajęć pozalekcyjnych, i innych,- wspomaganie organizacyjne nauczycieli w przygotowaniu imprezi uroczystości szkolnych,- obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie.2. Prowadzenie spraw uczniowskich:- prowadzenie wykazu uczniów,- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów na praktykęi przenoszeniem uczniów do innych klas,- przesyłanie frekwencji uczniów do szkół za okresy miesięczne,- koordynowanie wydawania uczniom odzieży ochronnej i kluczyków do szafek oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,- prowadzenie ewidencji wycieczek i wyjść grupowych,- prowadzenie czynności związanych z egzaminami zawodowymi uczniów,- prowadzenie rejestru wypadków uczniów oraz stosownej dokumentacjipowypadkowej.3. Prowadzenie spraw dotyczących pracowników:- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi,przygotowywanie projektu planu urlopów po konsultacji z zainteresowanymipracownikami i przedstawianie go Dyrektorowi Centrum do zatwierdzenia,wystawianie kart urlopowych,- prowadzenie ewidencji delegacji,- prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracji i obsługi (listyobecności),- prowadzenie ewidencji i dokumentacji badań okresowych pracowników,przygotowanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne,- prowadzenie rejestru wypadków pracowników oraz stosownej dokumentacji powypadkowej,- prowadzenie ewidencji przydzielonej odzieży roboczej pracownikomz uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie norm4. Wykonywanie innych zadań i prac dotyczących życia placówki zleconych przez Dyrektora Centrum.5. Właściwe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowewykonywanie zadań.6. Prowadzenie Archiwum Centrum, w tym nadzorowanie właściwegosporządzania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji wszystkichkomórek Centrum, w tym dokumentacji pracowniczej mając na uwadzestosowne przepisy w zakresie archiwizacji.7. W razie potrzeby udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych majątku Centrum.8. Wykorzystanie w codziennej pracy dostępnych programów i systemówkomputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (np. MS Office, pocztaelektroniczna, e-Doręczenia, SIOEZ).9. Przygotowanie dokumentów będących w zakresie sprawowanych obowiązków służbowych do archiwizacji oraz protokolarne przekazanie ich do składnicy akt Centrum, zgodnie z obowiązującymi przepisami.10. Wykonywanie innych poleceń przełożonego mających związek ze świadczoną pracą, o ile nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
  • Numer
  • StPr/25/0533
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 11 Listopada 43, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie ewidencjikorespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrum,- obsługa interesantów, udzielanie informacji,- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, odbieranie i nadawaniefaksów, odbieranie poczty elektronicznej,- prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów wg Instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt Centrum,- zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłegozarachowania i innych dokumentów,- przygotowywanie pism dla Dyrektora Centrum,- prowadzenie zaopatrzenia dla potrzeb biura, zamawianie materiałówbiurowych, dzienników lekcyjnych, dzienników zajęć pozalekcyjnych, i innych,- wspomaganie organizacyjne nauczycieli w przygotowaniu imprezi uroczystości szkolnych,- obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie.2. Prowadzenie spraw uczniowskich:- prowadzenie wykazu uczniów,- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów na praktykęi przenoszeniem uczniów do innych klas,- przesyłanie frekwencji uczniów do szkół za okresy miesięczne,- koordynowanie wydawania uczniom odzieży ochronnej i kluczyków do szafek oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,- prowadzenie ewidencji wycieczek i wyjść grupowych,- prowadzenie czynności związanych z egzaminami zawodowymi uczniów,- prowadzenie rejestru wypadków uczniów oraz stosownej dokumentacjipowypadkowej.3. Prowadzenie spraw dotyczących pracowników:- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi,przygotowywanie projektu planu urlopów po konsultacji z zainteresowanymipracownikami i przedstawianie go Dyrektorowi Centrum do zatwierdzenia,wystawianie kart urlopowych,- prowadzenie ewidencji delegacji,- prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracji i obsługi (listyobecności),- prowadzenie ewidencji i dokumentacji badań okresowych pracowników,przygotowanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne,- prowadzenie rejestru wypadków pracowników oraz stosownej dokumentacji powypadkowej,- prowadzenie ewidencji przydzielonej odzieży roboczej pracownikomz uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie norm4. Wykonywanie innych zadań i prac dotyczących życia placówki zleconych przez Dyrektora Centrum.5. Właściwe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowewykonywanie zadań.6. Prowadzenie Archiwum Centrum, w tym nadzorowanie właściwegosporządzania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji wszystkichkomórek Centrum, w tym dokumentacji pracowniczej mając na uwadzestosowne przepisy w zakresie archiwizacji.7. W razie potrzeby udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych majątku Centrum.8. Wykorzystanie w codziennej pracy dostępnych programów i systemówkomputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (np. MS Office, pocztaelektroniczna, e-Doręczenia, SIOEZ).9. Przygotowanie dokumentów będących w zakresie sprawowanych obowiązków służbowych do archiwizacji oraz protokolarne przekazanie ich do składnicy akt Centrum, zgodnie z obowiązującymi przepisami.10. Wykonywanie innych poleceń przełożonego mających związek ze świadczoną pracą, o ile nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 180.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2),
        
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne: 1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;2) osoba kandydująca nie może być osobą skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;3) wykształcenie: wyższe;4) staż pracy: 2 lata;5) nieposzlakowana opinia;6) znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w tym w szczególności: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, znajomość ustawy Kodeks pracy, znajomość ustawy Prawo oświatowe, znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym RODO i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Wymagania dodatkowe:1) preferowane doświadczenie w pracy administracyjnej;2) ukończony kurs kancelaryjno archiwalny I stopnia lub wyższy;3) znajomość obsługi komputera oraz programów i aplikacji biurowych (MS Office, poczta elektroniczna);4) umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędowych;5) komunikatywność i kultura osobista;6) dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi;7) umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres;8) terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność;9) mile widziane posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Adres
  • 11 Listopada 43, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Katarzyna Sikora
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -