
Logo - OFERTY PUP
Opis zadań: Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej pod nadzorem księgowego - przygotowanie i porządkowanie dokumentów księgowych, takich jak faktury, rachunki, wyciągi bankowe czy dowody kasowe;Wprowadzanie danych do systemu księgowego- wprowadzanie danych finansowych do programu komputerowego Optima. Zapewnienie poprawności i terminowości księgowań;Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i zestawień- wsparcie księgowego przy sporządzaniu deklaracji VAT, PIT oraz przy zestawieniach do ZUS i sprawozdaniach do GUS, dostarczając niezbędnych danych i analiz;Weryfikacja i archiwizacja dokumentów księgowych - sprawdzanie poprawności formalnej i rachunkowej dokumentów oraz archiwizacja ich zgodnie z przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji finansowej;Współpraca z działem kadr i płac praz innymi działami firmy - pomoc w uzgadnianiu dokumentacji kosztowej. list płac , rozrachunków z kontrahentami oraz wewnętrznych zestawień finansowych;Obsługa korespondencji związanej z działem księgowości - przygotowanie pism, zestawień, not księgowych oraz innych dokumentów niezbędnych w codziennej pracy działu księgowego.Monitorowanie płatności i należności - pomoc w analizie rozrachunków z kontrahentami, sprawdzanie terminowości płatności oraz przypominanie o zaległościach.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub długotrwale zarejestrowanych lub niepełnosprawnych
Szczegóły
- Staż z urzędu pracy
- ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
- Numer
- StPr/teja/25/0682
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
- Opis zadań
- Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej pod nadzorem księgowego - przygotowanie i porządkowanie dokumentów księgowych, takich jak faktury, rachunki, wyciągi bankowe czy dowody kasowe;Wprowadzanie danych do systemu księgowego- wprowadzanie danych finansowych do programu komputerowego Optima. Zapewnienie poprawności i terminowości księgowań;Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i zestawień- wsparcie księgowego przy sporządzaniu deklaracji VAT, PIT oraz przy zestawieniach do ZUS i sprawozdaniach do GUS, dostarczając niezbędnych danych i analiz;Weryfikacja i archiwizacja dokumentów księgowych - sprawdzanie poprawności formalnej i rachunkowej dokumentów oraz archiwizacja ich zgodnie z przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji finansowej;Współpraca z działem kadr i płac praz innymi działami firmy - pomoc w uzgadnianiu dokumentacji kosztowej. list płac , rozrachunków z kontrahentami oraz wewnętrznych zestawień finansowych;Obsługa korespondencji związanej z działem księgowości - przygotowanie pism, zestawień, not księgowych oraz innych dokumentów niezbędnych w codziennej pracy działu księgowego.Monitorowanie płatności i należności - pomoc w analizie rozrachunków z kontrahentami, sprawdzanie terminowości płatności oraz przypominanie o zaległościach.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub długotrwale zarejestrowanych lub niepełnosprawnych
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- 31.12.2025
- Stypendium brutto
- 2 755,10 PLN
- System wynagradzania:
- -
- Zawód:
- asystent do spraw księgowości
Wymagania
- Pożądane:
- Wykształcenia: średnie zawodowe, ekonomiczne,
- Inne:
- minimum wykształcenie średnie preferowane: ekonomiczne, administracyjne, rachunkowość;mile widziane osoby w trakcie lub po studiach wyższych na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonoia, zarządzanie;Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i finansów;Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel - poziom co najmniej podstawowy);Podstawowa znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem;Znajomość podstawowych dokumentów księgowych ( faktury, rachunki, dowody księgowe);Umiejętność posługiwania się kalkulatorem, komputerem, drukarką i innym sprzętem biurowym;Gotowość do nauki, zaangażowanie i sumienność;Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej - praktyki wolontariat związany z księgowością lub administracją.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
- Adres
- Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Wioleta Hadło
- Numer telefonu
- 33 842 49 07 wew. 2110
- -