Oświęcim,

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

ID: 4364614

Logo - OFERTY PUP

Opis zadań: Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej pod nadzorem księgowego - przygotowanie i porządkowanie dokumentów księgowych, takich jak faktury, rachunki, wyciągi bankowe czy dowody kasowe;Wprowadzanie danych do systemu księgowego- wprowadzanie danych finansowych do programu komputerowego Optima. Zapewnienie poprawności i terminowości księgowań;Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i zestawień- wsparcie księgowego przy sporządzaniu deklaracji VAT, PIT oraz przy zestawieniach do ZUS i sprawozdaniach do GUS, dostarczając niezbędnych danych i analiz;Weryfikacja i archiwizacja dokumentów księgowych - sprawdzanie poprawności formalnej i rachunkowej dokumentów oraz archiwizacja ich zgodnie z przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji finansowej;Współpraca z działem kadr i płac praz innymi działami firmy - pomoc w uzgadnianiu dokumentacji kosztowej. list płac , rozrachunków z kontrahentami oraz wewnętrznych zestawień finansowych;Obsługa korespondencji związanej z działem księgowości - przygotowanie pism, zestawień, not księgowych oraz innych dokumentów niezbędnych w codziennej pracy działu księgowego.Monitorowanie płatności i należności - pomoc w analizie rozrachunków z kontrahentami, sprawdzanie terminowości płatności oraz przypominanie o zaległościach.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub długotrwale zarejestrowanych lub niepełnosprawnych

Szczegóły

  • Staż z urzędu pracy
  • ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
  • Numer
  • StPr/teja/25/0682
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
  • Opis zadań
  • Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej pod nadzorem księgowego - przygotowanie i porządkowanie dokumentów księgowych, takich jak faktury, rachunki, wyciągi bankowe czy dowody kasowe;Wprowadzanie danych do systemu księgowego- wprowadzanie danych finansowych do programu komputerowego Optima. Zapewnienie poprawności i terminowości księgowań;Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i zestawień- wsparcie księgowego przy sporządzaniu deklaracji VAT, PIT oraz przy zestawieniach do ZUS i sprawozdaniach do GUS, dostarczając niezbędnych danych i analiz;Weryfikacja i archiwizacja dokumentów księgowych - sprawdzanie poprawności formalnej i rachunkowej dokumentów oraz archiwizacja ich zgodnie z przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji finansowej;Współpraca z działem kadr i płac praz innymi działami firmy - pomoc w uzgadnianiu dokumentacji kosztowej. list płac , rozrachunków z kontrahentami oraz wewnętrznych zestawień finansowych;Obsługa korespondencji związanej z działem księgowości - przygotowanie pism, zestawień, not księgowych oraz innych dokumentów niezbędnych w codziennej pracy działu księgowego.Monitorowanie płatności i należności - pomoc w analizie rozrachunków z kontrahentami, sprawdzanie terminowości płatności oraz przypominanie o zaległościach.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub długotrwale zarejestrowanych lub niepełnosprawnych
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 31.12.2025
  • Stypendium brutto
  • 2 755,10 PLN
  • System wynagradzania:
  • -
  • Zawód:
  • asystent do spraw księgowości

Wymagania

  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe, ekonomiczne,
      
  • Inne:
  • minimum wykształcenie średnie preferowane: ekonomiczne, administracyjne, rachunkowość;mile widziane osoby w trakcie lub po studiach wyższych na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonoia, zarządzanie;Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i finansów;Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel - poziom co najmniej podstawowy);Podstawowa znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem;Znajomość podstawowych dokumentów księgowych ( faktury, rachunki, dowody księgowe);Umiejętność posługiwania się kalkulatorem, komputerem, drukarką i innym sprzętem biurowym;Gotowość do nauki, zaangażowanie i sumienność;Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej - praktyki wolontariat związany z księgowością lub administracją.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
  • Adres
  • Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Wioleta Hadło
  • Numer telefonu
  • 33 842 49 07 wew. 2110
  • E-mail
  • -