
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: udział w przygotowaniu oraz sprawdzanie wszelkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy; prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy, w tym między innymi: opracowywanie ogłoszeń, opracowywanie wniosków o zatwierdzenie trybu wyboru wykonawcy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a także innych potrzebnych w tym zakresie dokumentów; udział w pracach komisji przetargowych; udział w negocjacjach z wykonawcami; sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków; opracowywanie projektowanych postanowień umownych, umów, aneksów do umów, porozumień, zleceń, protokołów z negocjacji; współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych i Kancelarią prawną; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW
- Numer
- StPr/25/0473
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- udział w przygotowaniu oraz sprawdzanie wszelkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy; prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy, w tym między innymi: opracowywanie ogłoszeń, opracowywanie wniosków o zatwierdzenie trybu wyboru wykonawcy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a także innych potrzebnych w tym zakresie dokumentów; udział w pracach komisji przetargowych; udział w negocjacjach z wykonawcami; sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków; opracowywanie projektowanych postanowień umownych, umów, aneksów do umów, porozumień, zleceń, protokołów z negocjacji; współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych i Kancelarią prawną; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 15.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 840 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- wyższy urzędnik samorządowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- Informację dostępne: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405Wymagania: wymagania niezbędne: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy; znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych , Prawo budowlane, Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; umiejętność samodzielnego wykonywania zadań; umiejętności w zakresie przygotowywania pism urzędowych; umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miejski w Bytomiu
- Adres www
- www.bytom.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
- Adres
- Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Magda Madeja
- Numer telefonu
- -
- sd@um.bytom.pl