Bytom,

PODINSPEKTOR W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW

ID: 4362910

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: udział w przygotowaniu oraz sprawdzanie wszelkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy; prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy, w tym między innymi: opracowywanie ogłoszeń, opracowywanie wniosków o zatwierdzenie trybu wyboru wykonawcy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a także innych potrzebnych w tym zakresie dokumentów; udział w pracach komisji przetargowych; udział w negocjacjach z wykonawcami; sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków; opracowywanie projektowanych postanowień umownych, umów, aneksów do umów, porozumień, zleceń, protokołów z negocjacji; współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych i Kancelarią prawną; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW
  • Numer
  • StPr/25/0473
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • udział w przygotowaniu oraz sprawdzanie wszelkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy; prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy, w tym między innymi: opracowywanie ogłoszeń, opracowywanie wniosków o zatwierdzenie trybu wyboru wykonawcy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a także innych potrzebnych w tym zakresie dokumentów; udział w pracach komisji przetargowych; udział w negocjacjach z wykonawcami; sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków; opracowywanie projektowanych postanowień umownych, umów, aneksów do umów, porozumień, zleceń, protokołów z negocjacji; współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych i Kancelarią prawną; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 15.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 840 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • wyższy urzędnik samorządowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Informację dostępne: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405Wymagania: wymagania niezbędne: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy; znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych , Prawo budowlane, Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; umiejętność samodzielnego wykonywania zadań; umiejętności w zakresie przygotowywania pism urzędowych; umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miejski w Bytomiu
  • Adres www
  • www.bytom.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
  • Adres
  • Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Magda Madeja
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • sd@um.bytom.pl