
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: prowadzenie budżetów projektów realizowanych przez Stowarzyszenie, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:* prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu,* nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,* wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność,* wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych,* rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,- przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,- sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,- przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,- prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.- prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,- codzienna współpraca z zespołem projektowym.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWY
- Numer
- StPr/25/0571
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Halembska 21, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- prowadzenie budżetów projektów realizowanych przez Stowarzyszenie, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:* prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu,* nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,* wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność,* wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych,* rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,- przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,- sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,- przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,- prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.- prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,- codzienna współpraca z zespołem projektowym.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Uprawnienia: obsługa programu EXCEL,
- Pożądane:
- Wykształcenia: średnie zawodowe,
- Inne:
- Poszukiwana osoba, która będzie odpowiedzialna za rozliczanie dotacji na realizację naszych projektów z różnych źródeł finansowania, zapanuje nad budżetami projektowymi i zadaniami administracyjnymi związanymi z prowadzeniem działalności Stowarzyszenia.Jeśli masz doświadczenie w rozliczaniu projektów społecznych, Excela w małym paluszku, lubisz kiedy wszystko jest na swoim miejscu i w tabelkach zgadza się co do grosza, a do tego potrafisz załatwić różne inne papierkowe i organizacyjne kwestie - to stanowisko jest dla Ciebie!Pracodawca poszukuje osoby która - ma doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków publicznych (np. fundusze miejskie/ministerialne, FIO, NOWEFIO, EFS, POWER itp.), - zna dobrze Excela i lub z nim pracować - jest dokładna i zorganizowana, dba o szczegóły, a dążenie do tego żeby wszystko się uzgodniło daje jej satysfakcję, a nie wywołuje frustrację, - potrafi myśleć logicznie, czytać ze zrozumieniem (także umowy i wytyczne), analizować dane i wyciągać z nich logiczne wnioski, - potrafi pracować z dokumentami i lubi, gdy rzeczy są poukładane, - potrafi komunikować się i z życzliwością współpracować z ludźmi, także tymi dla których porządek w dokumentach jest nieco większym wyzwaniem ;), - szuka rozwiązań, proponuje usprawnienia, bierze odpowiedzialność, za to, co leży w zakresie jej obowiązków. Mile widziane - doświadczenie w pracy w NGO i znajomość jej realiów, - umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przygotowywania wniosków o płatność, obsługa LSI2021, CST itp. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, - pracę w biurze w Rudzie Śląskiej Halembie, elastyczność godzinową, - możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych i różnorodnych projektów, które mają sens, - stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności, - możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, podnoszenia kwalifikacji, otwartość na realizację własnych pomysłów i inicjatyw, - pracę w zespole, dla którego ważna jest dobra atmosfera i otwarta komunikacja, - wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- STOWARZYSZENIE ŚWIĘTEGO FILIPA NEREUSZA
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
- Adres
- Leśna 37, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 513 969 884
- biuro@nereusz.pl