
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków należeć będzie:- tworzenie i publikowanie ogłoszeń o pracę,- selekcja aplikacji i pomoc w prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych,- obsługa interesantów,- prowadzenie tematycznej korespondencji wychodzącej i przychodzącej,- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników,- sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych,- sporządzanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników,- sporządzanie list obecności pracowników,- ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,- prowadzenie teczek osobowych pracowników,- monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,- prowadzenie archiwum,- monitorowanie zmian w prawie pracy i wdrażanie ich w organizacji,- udzielanie informacji dotyczących zatrudnienia, urlopów, obowiązków i praw pracowniczych,- tworzenie i aktualizacja regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących zatrudnienia,- sporządzanie list płac dla pracowników etatowych i zleceniobiorców,- obliczanie wynagrodzeń zasadniczych, premii, dodatków, urlopów, zasiłków chorobowych i innych świadczeń,- prowadzenie ewidencji wynagrodzeń i potrąceń,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników,- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS,- sporządzanie pasków wynagrodzeń, raportów IMIR dla pracowników,- sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-4R,- sporządzanie deklaracji PFRON,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, PIP, GUS, PUP),- przygotowywanie zestawień kadrowo-płacowych,- udzielanie informacji pracownikom w zakresie wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń,- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatkowych,- współpraca z księgowością,- współpraca z innymi działami.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) oraz przyjazną atmosferę w pracy.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
- Numer
- StPr/25/0712
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Do głównych obowiązków należeć będzie:- tworzenie i publikowanie ogłoszeń o pracę,- selekcja aplikacji i pomoc w prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych,- obsługa interesantów,- prowadzenie tematycznej korespondencji wychodzącej i przychodzącej,- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników,- sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych,- sporządzanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników,- sporządzanie list obecności pracowników,- ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,- prowadzenie teczek osobowych pracowników,- monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,- prowadzenie archiwum,- monitorowanie zmian w prawie pracy i wdrażanie ich w organizacji,- udzielanie informacji dotyczących zatrudnienia, urlopów, obowiązków i praw pracowniczych,- tworzenie i aktualizacja regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących zatrudnienia,- sporządzanie list płac dla pracowników etatowych i zleceniobiorców,- obliczanie wynagrodzeń zasadniczych, premii, dodatków, urlopów, zasiłków chorobowych i innych świadczeń,- prowadzenie ewidencji wynagrodzeń i potrąceń,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników,- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS,- sporządzanie pasków wynagrodzeń, raportów IMIR dla pracowników,- sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-4R,- sporządzanie deklaracji PFRON,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, PIP, GUS, PUP),- przygotowywanie zestawień kadrowo-płacowych,- udzielanie informacji pracownikom w zakresie wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń,- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatkowych,- współpraca z księgowością,- współpraca z innymi działami.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) oraz przyjazną atmosferę w pracy.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 15.07.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 7 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw kadr
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- Wymagania:- wykształcenie zawodowe, średnie lub kierunkowe- obsługa urządzeń biurowych drukarka, ksero, skaner,- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet),- obsługa programu kadrowo-płacowego COMARCH ERP OPTIMA,- obsługa programu PŁATNIK,- obsługa serwisu PPK,- obsługa systemu SODiR, E-PFRON,- dobra organizacja pracy, skrupulatność i sumienność,- poufność i odpowiedzialność,- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- DOM DZIENNEGO POBYTU "RODZINA" CARITAS DIECEZJI GLIWICKIEJ
- Adres www
- www.dom-rodzina.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
- Adres
- 41-806 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- biuro@dom-rodzina.pl