
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo do zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu zamówień publicznych;2) Przekazywanie i publikowanie właściwych ogłoszeń;3) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami w sprawach związanych z postępowaniami i ich realizacją;4) Przesyłanie do UZP informacji wymaganych przepisami;5) Przygotowywanie umów o udzielenie zamówień publicznych;6) Udział w pracach Komisji przetargowej;7)Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień;8) Sporządzanie i aktualizacja planu zamówień;9) Sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień;10) Prowadzenie kancelarii jednostki;11) Nadzór nad pracą kierowcy oraz rozliczenia zużycia paliwa;12) Prowadzenie rejestru oraz wydawanie odzieży ochronnej;13) Sporządzanie sprawozdań na polecenie przełożonych (CAS, GUS i inne);14) Redagowanie zleconych pism urzędowych, regulaminów, procedur wewnętrznych itp.15) Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie Domu Pomocy Społecznej w Czernej oraz na stronie BIP jednostki
Szczegóły
- Oferta pracy
- ADMINISTRATOR
- Numer
- StPr/2025-07-04/1181
- Dodane przez
- Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Czerna 110, 32-063 Czerna, powiat: krakowski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo do zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu zamówień publicznych;2) Przekazywanie i publikowanie właściwych ogłoszeń;3) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami w sprawach związanych z postępowaniami i ich realizacją;4) Przesyłanie do UZP informacji wymaganych przepisami;5) Przygotowywanie umów o udzielenie zamówień publicznych;6) Udział w pracach Komisji przetargowej;7)Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień;8) Sporządzanie i aktualizacja planu zamówień;9) Sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień;10) Prowadzenie kancelarii jednostki;11) Nadzór nad pracą kierowcy oraz rozliczenia zużycia paliwa;12) Prowadzenie rejestru oraz wydawanie odzieży ochronnej;13) Sporządzanie sprawozdań na polecenie przełożonych (CAS, GUS i inne);14) Redagowanie zleconych pism urzędowych, regulaminów, procedur wewnętrznych itp.15) Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie Domu Pomocy Społecznej w Czernej oraz na stronie BIP jednostki
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- 30.06.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 200 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
- Inne:
- Wykształcenie wyższe umożliwiające pracę na stanowisku daministratora, stosownie do opisu stanowiska lub średnie umożliwiające pracę na stanowisku administratora i posiada co najmniej 4-letni staż pracy.1. Znajomość przepisów prawa związanych z zakresem zadań realizowanych na danym stanowisku, a w szczególnościniżej wymienionych: ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pomocy społecznej, ustawa o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych tych ustaw.2.Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych;3.Znajomość struktury i zasad funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej;4.Ogólna wiedza na temat zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;5.Umiejętność biegłej obsługi komputera;6. Umiejętność pracy w zespole, utrzymywanie prawidłowych relacji ze współpracownikami oraz mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej.7. Umiejętność przygotowania dokumentacji merytorycznej. Posiadanie predyspozycji: odpornośc na stres, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, umiejętność szybkiego i skutecznego pozyskiwania wiedzy oraz praktycznego jej wykorzystywania, komunikatywność, kreatywność i innowacyjność w działaniach na rzecz jednostki zatrudniającej.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
- Adres
- Czerna 110, 32-063 Czerna, powiat: krakowski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Tomasz Smółka
- Numer telefonu
- 12 2820219 w 12
- kadry@dpsczerna.pl