
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Opracowywanie i współuczestniczenie w opracowywaniu projektów umów i porozumień dotyczących działalności Ośrodka,2. Opracowywanie projektów upoważnień, pełnomocnictwa oraz prowadzenie ich ewidencji;3. Opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji prawnych, w tym zarządzeń, instrukcji i regulaminów oraz prowadzenie ewidencji zarządzeń;4. Opracowywanie kart informacyjnych spraw kierowanych do rozstrzygnięcia przez Prezydenta Miasta Oświęcim,5. Prowadzenie zbiorów rozstrzygniętych kart informacyjnych,6. Prowadzenie rejestru otrzymanych przez Ośrodek uchwał Rady Miasta Oświęcim i zarządzeń Prezydenta Miasta Oświęcim dotyczących funkcjonowania i działalności Ośrodka;7. Prowadzenie ewidencji umów i porozumień o współpracy / partnerstwie zawieranych z organami administracji rządowej, samorządowej oraz innymi podmiotami (np. stowarzyszeniami) w sprawach dot. działalności Ośrodka;8. Bieżące informowanie kierownictwa i pracowników Ośrodka o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Ośrodka;9. Konsultowanie postępowań i projektów decyzji administracyjnych;10. Opracowywanie materiałów informacyjnych o otrzymanych dotacjach zgodnie z art. 35a ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1530 ze zm.);11. Prowadzenie zbiorów dokumentacji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w Ośrodku, w tym prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządzczą oraz opracowywanie i aktualizacja arkuszy identyfikacji ryzyka;12. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami, w tym wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami;13. Sporządzanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych;14. Opracowywanie i aktualizacja Planu zamówień publicznych Ośrodka na dany rok budżetowy w oparciu o plan finansowy lub projekt planu finansowego Ośrodka, w tym planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dany rok;15. Opracowywanie peojektów umów oraz projektów ich zmian w sprawach zamówień publicznych zawieranych przez Ośrodek;16. Prowadzenie działań promocyjnych Ośrodka oraz spraw związanych z uzupełnianiem treści zamieszczanych na stronie internetowej Ośrodka.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. PRAWNO-ADMINISTRACYJNYCH
- Numer
- StPr/jokr/25/0601
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1. Opracowywanie i współuczestniczenie w opracowywaniu projektów umów i porozumień dotyczących działalności Ośrodka,2. Opracowywanie projektów upoważnień, pełnomocnictwa oraz prowadzenie ich ewidencji;3. Opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji prawnych, w tym zarządzeń, instrukcji i regulaminów oraz prowadzenie ewidencji zarządzeń;4. Opracowywanie kart informacyjnych spraw kierowanych do rozstrzygnięcia przez Prezydenta Miasta Oświęcim,5. Prowadzenie zbiorów rozstrzygniętych kart informacyjnych,6. Prowadzenie rejestru otrzymanych przez Ośrodek uchwał Rady Miasta Oświęcim i zarządzeń Prezydenta Miasta Oświęcim dotyczących funkcjonowania i działalności Ośrodka;7. Prowadzenie ewidencji umów i porozumień o współpracy / partnerstwie zawieranych z organami administracji rządowej, samorządowej oraz innymi podmiotami (np. stowarzyszeniami) w sprawach dot. działalności Ośrodka;8. Bieżące informowanie kierownictwa i pracowników Ośrodka o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Ośrodka;9. Konsultowanie postępowań i projektów decyzji administracyjnych;10. Opracowywanie materiałów informacyjnych o otrzymanych dotacjach zgodnie z art. 35a ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1530 ze zm.);11. Prowadzenie zbiorów dokumentacji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w Ośrodku, w tym prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządzczą oraz opracowywanie i aktualizacja arkuszy identyfikacji ryzyka;12. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami, w tym wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami;13. Sporządzanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych;14. Opracowywanie i aktualizacja Planu zamówień publicznych Ośrodka na dany rok budżetowy w oparciu o plan finansowy lub projekt planu finansowego Ośrodka, w tym planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dany rok;15. Opracowywanie peojektów umów oraz projektów ich zmian w sprawach zamówień publicznych zawieranych przez Ośrodek;16. Prowadzenie działań promocyjnych Ośrodka oraz spraw związanych z uzupełnianiem treści zamieszczanych na stronie internetowej Ośrodka.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 200 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), prawnicze,
- Inne:
- Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2024.0.1571) na kierunku administracja lub prawo. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego,3. Minimum 3 letni staż pracy w administracji publicznej.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6. Nieposzlakowana opinia,7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,8. Dobra znajomość następujących aktów prawnych:- ustawa z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 poz.1465 ze zm.),- ustawa z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, (tj. Dz.U. z 2024 poz.1135)- ustawa z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 poz. 572)- ustawa z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1061 ze zm.)- ustawa z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024 poz.1568 ze zm.)- ustawa z dnia 25.02.1964 r. kodeks rodzinny i opiekuńczy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2809 ze zm.)- ustawa z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 poz.1781)- ustawa z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1283 ze zm.)- ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024r., poz.1530 ze zm.)- ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1320)Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa,2. Umiejętność obsługi komputera oraz systemów informacji prawnej,3. Umiejętności organizacyjne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00, wtorek od 7:00 do 17:00, piątek od 17:00 do 13:00. Warunki pracy: praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, praca przy obsłudze monitora ekranowego co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy)
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
- Adres www
- https://www.mops-oswiecim.pl/
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
- Adres
- Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -