
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Do obowiązków Referenta ds. techniczno-administarcyjnego miedzy innymi należy:1. Realizacja spraw związanych z gospodarką zasobami mieszkaniowymi.2. Nadzór nad pracą podmotów zewnętrznych wykonujących zlecenia na rzecz spódzielni3. Organizowanie pracy działu technicznego.4. Gospodarka i planowanie środków finansowych przeznaczonych na eksploatację 5. Organizowanie i nadzór nad okresowymi kontrolami obiektów budowlanych spółdzielni 6. Realizacja zgłoszeń lokatorów oraz prowadzenie rejestru tych zgłoszeń7. Współpraca z organami budowlanymi SP i UM w Raciborzu8. Przygotowywanie założeń oraz umów oraz nadzór nad ich późniejszą realizacją.9. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie remontów i eksploatacji 10. Przygotowywanie danych do części rzeczowej planu remontów spódzielni 11. Wybieranie wykonawców i prowadzenie remontów oraz konserwacji bieżącej Spółdzielni.12. Umiejętne reagowanie na powstałe awarie i nadzór nad ich usuwaniem.13. Prowadzenie i organizacja gospodarki komunalnej spółdzielni.14. Uczestniczenie w odbiorach robót wykonywanych przez podmioty zewnętrznePreferowane wykształcenie techniczne lub praktyka na podobnym stanowisku.
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
- Numer
- StPr/25/0820
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Chełmońskiego 30/1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Do obowiązków Referenta ds. techniczno-administarcyjnego miedzy innymi należy:1. Realizacja spraw związanych z gospodarką zasobami mieszkaniowymi.2. Nadzór nad pracą podmotów zewnętrznych wykonujących zlecenia na rzecz spódzielni3. Organizowanie pracy działu technicznego.4. Gospodarka i planowanie środków finansowych przeznaczonych na eksploatację 5. Organizowanie i nadzór nad okresowymi kontrolami obiektów budowlanych spółdzielni 6. Realizacja zgłoszeń lokatorów oraz prowadzenie rejestru tych zgłoszeń7. Współpraca z organami budowlanymi SP i UM w Raciborzu8. Przygotowywanie założeń oraz umów oraz nadzór nad ich późniejszą realizacją.9. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie remontów i eksploatacji 10. Przygotowywanie danych do części rzeczowej planu remontów spódzielni 11. Wybieranie wykonawców i prowadzenie remontów oraz konserwacji bieżącej Spółdzielni.12. Umiejętne reagowanie na powstałe awarie i nadzór nad ich usuwaniem.13. Prowadzenie i organizacja gospodarki komunalnej spółdzielni.14. Uczestniczenie w odbiorach robót wykonywanych przez podmioty zewnętrznePreferowane wykształcenie techniczne lub praktyka na podobnym stanowisku.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 0.500
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 20.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 2 333 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
- Adres www
- www.smkolejarz.com.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
- Adres
- Chełmońskiego 30/1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- zarzad@smkolejarz.com.pl