
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych, w tym prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,- Przygotowywanie dokumentacji kadrowej: umowy o pracę, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, zaświadczenia,- Nadzór nad terminowością szkoleń BHP i badań lekarskich,- Sporządzanie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych, procedur kadrowych oraz dokumentacji z zakresu prawa pracy,- Współpraca z działem płacowym, w tym przekazywanie danych do naliczenia wynagrodzeń,- Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich i nieobecności,- Udział w procesach rekrutacyjnych i adaptacyjnych,- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i wdrażanie ich w organizacji,- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, PFRON itp.),- Przygotowywanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.Wymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi),- Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kadr,- Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych / Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych,- Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej i pracy z systemami kadrowo-płacowymi,- Biegła obsługa komputera (MS Office, w szczególności Excel),- Umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność i terminowość.Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- Pracę w doświadczonym i przyjaznym zespole,- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,- Wynagrodzenie według taryfikatora: stanowisko zaszeregowane w kategorii średnie,- Dodatkowe świadczenia zgodne z regulaminem pracy i zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH
- Numer
- StPr/25/0819
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Adamczyka 10, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zakres obowiązków:- Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych, w tym prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,- Przygotowywanie dokumentacji kadrowej: umowy o pracę, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, zaświadczenia,- Nadzór nad terminowością szkoleń BHP i badań lekarskich,- Sporządzanie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych, procedur kadrowych oraz dokumentacji z zakresu prawa pracy,- Współpraca z działem płacowym, w tym przekazywanie danych do naliczenia wynagrodzeń,- Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich i nieobecności,- Udział w procesach rekrutacyjnych i adaptacyjnych,- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i wdrażanie ich w organizacji,- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, PFRON itp.),- Przygotowywanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.Wymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi),- Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kadr,- Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych / Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych,- Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej i pracy z systemami kadrowo-płacowymi,- Biegła obsługa komputera (MS Office, w szczególności Excel),- Umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność i terminowość.Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- Pracę w doświadczonym i przyjaznym zespole,- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,- Wynagrodzenie według taryfikatora: stanowisko zaszeregowane w kategorii średnie,- Dodatkowe świadczenia zgodne z regulaminem pracy i zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.07.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw kadr
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres www
- www.pk-raciborz.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
- Adres
- Adamczyka 10, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- sekretariat@pk-raciborz.pl