
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów zasad bezpieczenństwa i higieny pracy,sporządzanie i przedstawienie komendantowi , co najmnie raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczenstwa i higieny pracy zawierające propozycje przedsięwzięćtechnicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,prowadzenie rejestrów, kompletowanie i praechowywanie dokumentów wypadków przt pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badan pomizrów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,przedstawienie komendantowi wniosków dot. zachowanie wymagan ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,współpraca z własciwymi komórkami oragnizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia ospowiedzniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczenstwa i higieny pracy oraz zapewnienia własciwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnianych pracowników, uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, a także w pracach komisji BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP , w tym zapobiegania chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożen, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąze się z wykonywana pracą,doradzwto w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczenstwa i higieny pracy
Szczegóły
- Oferta pracy
- STARSZY SPECJALISTA BHP
- Numer
- StPr/25/0602
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Motokrosowa 21, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów zasad bezpieczenństwa i higieny pracy,sporządzanie i przedstawienie komendantowi , co najmnie raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczenstwa i higieny pracy zawierające propozycje przedsięwzięćtechnicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,prowadzenie rejestrów, kompletowanie i praechowywanie dokumentów wypadków przt pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badan pomizrów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,przedstawienie komendantowi wniosków dot. zachowanie wymagan ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,współpraca z własciwymi komórkami oragnizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia ospowiedzniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczenstwa i higieny pracy oraz zapewnienia własciwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnianych pracowników, uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, a także w pracach komisji BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP , w tym zapobiegania chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożen, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąze się z wykonywana pracą,doradzwto w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczenstwa i higieny pracy
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 0.250
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 0.10
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.07.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 1 200 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 10),
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe 10 lat
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
- Adres
- Motokrosowa 21, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 47 851 71 00
- -