Tarnowskie Góry,

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO KADROWYCH

ID: 4352922

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, kontrola wypłacanych dodatków do wynagrodzenia, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, BHP, sprawozdania GUS, SIO

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO KADROWYCH
  • Numer
  • StPr/25/0477
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Miarki Karola 17, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, kontrola wypłacanych dodatków do wynagrodzenia, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, BHP, sprawozdania GUS, SIO
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw kadr

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
      
  • Inne:
  • Wymagany półroczny staż w jednostce budżetowej, wiedza z zakresu praca pracy, prawa oświatowego, karty nauczyciela, awansu zawodowego nauczyciela, znajomość programu Vulcan, SIO, umiejętność redagowania pism urzędowych. Ponadto niekaralność, korzystanie w pełni z praw publicznych, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNO-HOTELARSKICH W TARNOWSKICH GÓRACH
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
  • Adres
  • Miarki Karola 17, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dorota Burda
  • Numer telefonu
  • 322853861
  • E-mail
  • -