Siewierz,

INSPEKTOR DS. OŚWIATY

ID: 4352880

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Zakres zadań na stanowisku pracy. Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało przede wszystkim: 1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, prowadzeniem i likwidacją placówek oświatowych, 2. analizowanie arkuszy organizacji szkół i przedszkoli, przedstawianie wniosków mających na celu ich akceptację, 3. prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych dyrektorów gminnych jednostek oświatowych i instytucji kultury, 4. kontrola wypełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki przez uczniów, 5. realizowanie zadań z zakresu dowozu uczniów do szkół oraz placówek kształcenia specjalnego, 6. przygotowywanie dokumentacji do postępowania egzaminacyjnego dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, 7. sporządzanie cząstkowych ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych, przygotowywanie wniosków w sprawie nagród i odznaczeń, 8. prowadzenie spraw związanych z wyjazdami śródrocznymi dzieci i młodzieży szkolnej, 9. realizacja zadań związanych z udzielaniem uczniom stypendiów i nagród, 10. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem i rozliczaniem kosztów kształcenia pracowników młodocianych, 11. sporządzanie sprawozdań w zakresie oświaty, w tym w ramach systemu informacji oświatowej (SIO), 12. realizacja zadań z zakresu dotacji przedszkolnej, dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych oraz dotacji państwa na cele oświatowe, 13. współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych w zakresie planowania budżetu, remontów obiektów szkolnych, planowania doskonalenia pracy i dokształcania nauczycieli, 14. kształtowanie sieci placówek oświatowych w gminie oraz określanie granic ich obwodów; 15. realizowanie zadań organu prowadzącego w zakresie stosunku pracy dyrektorów szkół; 16. realizacja spraw związanych z organizowaniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół; 17. opracowywanie projektów regulaminu wynagradzania nauczycieli; 18. współpraca z Kuratorium Oświaty w zakresie realizacji zadań statutowych placówek oświatowych; 19. współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, szkołami oraz organizacjami i związkami zawodowymi pracowników oświaty, w celu efektywnej realizacji zadań; 20. nadzór nad działalnością żłobków utworzonych na terenie Gminy i realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Żłobka Gminnego i sporządzanie sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS), 21. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie oświaty, 22. realizacja innych zadań na polecenie przełożonych lub z upoważnienia burmistrza, 23. bieżąca obsługa interesantów. Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135.): miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz (II piętro, brak windy), wymiar czasu pracy 1 etat, praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony, podpisanie umowy o pracę zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy.Informacja dotycząca wynagrodzenia: zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. opracownikach samorządowych (Dz. U. z2024r., poz. 1135) wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z następujących składników: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę (od 5% do 20% - zgodnie z uprawnieniami), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki - zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (zgodnie z ustawą). Godziny pracy: Poniedziałek, środa, czwartek 07:30 - 15:30wtorek:07:30 - 17:00piątek: 07:30 - 14:00 Umowa o prace na czas okrślony - pół rokuNadzór i koordynacja działań w zakresie oświaty, Organizacja pracy placówek oświatowych, Budżet i finanse oświaty, Sprawy kadrowe i administracyjne, Informacja i sprawozdawczośćSzczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS. OŚWIATY
  • Numer
  • StPr/25/0775
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres zadań na stanowisku pracy. Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało przede wszystkim: 1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, prowadzeniem i likwidacją placówek oświatowych, 2. analizowanie arkuszy organizacji szkół i przedszkoli, przedstawianie wniosków mających na celu ich akceptację, 3. prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych dyrektorów gminnych jednostek oświatowych i instytucji kultury, 4. kontrola wypełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki przez uczniów, 5. realizowanie zadań z zakresu dowozu uczniów do szkół oraz placówek kształcenia specjalnego, 6. przygotowywanie dokumentacji do postępowania egzaminacyjnego dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, 7. sporządzanie cząstkowych ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych, przygotowywanie wniosków w sprawie nagród i odznaczeń, 8. prowadzenie spraw związanych z wyjazdami śródrocznymi dzieci i młodzieży szkolnej, 9. realizacja zadań związanych z udzielaniem uczniom stypendiów i nagród, 10. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem i rozliczaniem kosztów kształcenia pracowników młodocianych, 11. sporządzanie sprawozdań w zakresie oświaty, w tym w ramach systemu informacji oświatowej (SIO), 12. realizacja zadań z zakresu dotacji przedszkolnej, dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych oraz dotacji państwa na cele oświatowe, 13. współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych w zakresie planowania budżetu, remontów obiektów szkolnych, planowania doskonalenia pracy i dokształcania nauczycieli, 14. kształtowanie sieci placówek oświatowych w gminie oraz określanie granic ich obwodów; 15. realizowanie zadań organu prowadzącego w zakresie stosunku pracy dyrektorów szkół; 16. realizacja spraw związanych z organizowaniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół; 17. opracowywanie projektów regulaminu wynagradzania nauczycieli; 18. współpraca z Kuratorium Oświaty w zakresie realizacji zadań statutowych placówek oświatowych; 19. współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, szkołami oraz organizacjami i związkami zawodowymi pracowników oświaty, w celu efektywnej realizacji zadań; 20. nadzór nad działalnością żłobków utworzonych na terenie Gminy i realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Żłobka Gminnego i sporządzanie sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS), 21. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie oświaty, 22. realizacja innych zadań na polecenie przełożonych lub z upoważnienia burmistrza, 23. bieżąca obsługa interesantów. Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135.): miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz (II piętro, brak windy), wymiar czasu pracy 1 etat, praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony, podpisanie umowy o pracę zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy.Informacja dotycząca wynagrodzenia: zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. opracownikach samorządowych (Dz. U. z2024r., poz. 1135) wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z następujących składników: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę (od 5% do 20% - zgodnie z uprawnieniami), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki - zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (zgodnie z ustawą). Godziny pracy: Poniedziałek, środa, czwartek 07:30 - 15:30wtorek:07:30 - 17:00piątek: 07:30 - 14:00 Umowa o prace na czas okrślony - pół rokuNadzór i koordynacja działań w zakresie oświaty, Organizacja pracy placówek oświatowych, Budżet i finanse oświaty, Sprawy kadrowe i administracyjne, Informacja i sprawozdawczośćSzczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.08.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 800 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa komputera i pakietu MS Office,
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów oszkolnictwie wyższym, preferowane o kierunku pedagogika, administracja, prawo lub zarządzanie oświatą. Staż pracy: minimum 3 lata. Biegła znajomość obsługi komputera. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o systemie oświaty, Prawo oświatowe, Karta Nauczyciela, o finansowaniu zadań oświatowych, o systemie informacji oświatowej i innych oraz funkcjonowania samorządu gminnego. Wymagania dodatkowe: Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność. Zdolność do organizacji pracy własnej. Dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków. Zdolność szybkiego uczenia się. Umiejętność poprawnego formułowania treści pism urzędowych. Rzetelność i kultura osobista. Doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty. Szczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta i Gminy Siewierz
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -