
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zakres zadań na stanowisku pracy. Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało przede wszystkim: 1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, prowadzeniem i likwidacją placówek oświatowych, 2. analizowanie arkuszy organizacji szkół i przedszkoli, przedstawianie wniosków mających na celu ich akceptację, 3. prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych dyrektorów gminnych jednostek oświatowych i instytucji kultury, 4. kontrola wypełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki przez uczniów, 5. realizowanie zadań z zakresu dowozu uczniów do szkół oraz placówek kształcenia specjalnego, 6. przygotowywanie dokumentacji do postępowania egzaminacyjnego dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, 7. sporządzanie cząstkowych ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych, przygotowywanie wniosków w sprawie nagród i odznaczeń, 8. prowadzenie spraw związanych z wyjazdami śródrocznymi dzieci i młodzieży szkolnej, 9. realizacja zadań związanych z udzielaniem uczniom stypendiów i nagród, 10. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem i rozliczaniem kosztów kształcenia pracowników młodocianych, 11. sporządzanie sprawozdań w zakresie oświaty, w tym w ramach systemu informacji oświatowej (SIO), 12. realizacja zadań z zakresu dotacji przedszkolnej, dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych oraz dotacji państwa na cele oświatowe, 13. współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych w zakresie planowania budżetu, remontów obiektów szkolnych, planowania doskonalenia pracy i dokształcania nauczycieli, 14. kształtowanie sieci placówek oświatowych w gminie oraz określanie granic ich obwodów; 15. realizowanie zadań organu prowadzącego w zakresie stosunku pracy dyrektorów szkół; 16. realizacja spraw związanych z organizowaniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół; 17. opracowywanie projektów regulaminu wynagradzania nauczycieli; 18. współpraca z Kuratorium Oświaty w zakresie realizacji zadań statutowych placówek oświatowych; 19. współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, szkołami oraz organizacjami i związkami zawodowymi pracowników oświaty, w celu efektywnej realizacji zadań; 20. nadzór nad działalnością żłobków utworzonych na terenie Gminy i realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Żłobka Gminnego i sporządzanie sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS), 21. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie oświaty, 22. realizacja innych zadań na polecenie przełożonych lub z upoważnienia burmistrza, 23. bieżąca obsługa interesantów. Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135.): miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz (II piętro, brak windy), wymiar czasu pracy 1 etat, praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony, podpisanie umowy o pracę zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy.Informacja dotycząca wynagrodzenia: zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. opracownikach samorządowych (Dz. U. z2024r., poz. 1135) wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z następujących składników: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę (od 5% do 20% - zgodnie z uprawnieniami), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki - zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (zgodnie z ustawą). Godziny pracy: Poniedziałek, środa, czwartek 07:30 - 15:30wtorek:07:30 - 17:00piątek: 07:30 - 14:00 Umowa o prace na czas okrślony - pół rokuNadzór i koordynacja działań w zakresie oświaty, Organizacja pracy placówek oświatowych, Budżet i finanse oświaty, Sprawy kadrowe i administracyjne, Informacja i sprawozdawczośćSzczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. OŚWIATY
- Numer
- StPr/25/0775
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zakres zadań na stanowisku pracy. Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało przede wszystkim: 1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, prowadzeniem i likwidacją placówek oświatowych, 2. analizowanie arkuszy organizacji szkół i przedszkoli, przedstawianie wniosków mających na celu ich akceptację, 3. prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych dyrektorów gminnych jednostek oświatowych i instytucji kultury, 4. kontrola wypełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki przez uczniów, 5. realizowanie zadań z zakresu dowozu uczniów do szkół oraz placówek kształcenia specjalnego, 6. przygotowywanie dokumentacji do postępowania egzaminacyjnego dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, 7. sporządzanie cząstkowych ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych, przygotowywanie wniosków w sprawie nagród i odznaczeń, 8. prowadzenie spraw związanych z wyjazdami śródrocznymi dzieci i młodzieży szkolnej, 9. realizacja zadań związanych z udzielaniem uczniom stypendiów i nagród, 10. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem i rozliczaniem kosztów kształcenia pracowników młodocianych, 11. sporządzanie sprawozdań w zakresie oświaty, w tym w ramach systemu informacji oświatowej (SIO), 12. realizacja zadań z zakresu dotacji przedszkolnej, dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych oraz dotacji państwa na cele oświatowe, 13. współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych w zakresie planowania budżetu, remontów obiektów szkolnych, planowania doskonalenia pracy i dokształcania nauczycieli, 14. kształtowanie sieci placówek oświatowych w gminie oraz określanie granic ich obwodów; 15. realizowanie zadań organu prowadzącego w zakresie stosunku pracy dyrektorów szkół; 16. realizacja spraw związanych z organizowaniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół; 17. opracowywanie projektów regulaminu wynagradzania nauczycieli; 18. współpraca z Kuratorium Oświaty w zakresie realizacji zadań statutowych placówek oświatowych; 19. współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, szkołami oraz organizacjami i związkami zawodowymi pracowników oświaty, w celu efektywnej realizacji zadań; 20. nadzór nad działalnością żłobków utworzonych na terenie Gminy i realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Żłobka Gminnego i sporządzanie sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS), 21. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie oświaty, 22. realizacja innych zadań na polecenie przełożonych lub z upoważnienia burmistrza, 23. bieżąca obsługa interesantów. Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135.): miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz (II piętro, brak windy), wymiar czasu pracy 1 etat, praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony, podpisanie umowy o pracę zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy.Informacja dotycząca wynagrodzenia: zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. opracownikach samorządowych (Dz. U. z2024r., poz. 1135) wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z następujących składników: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę (od 5% do 20% - zgodnie z uprawnieniami), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki - zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (zgodnie z ustawą). Godziny pracy: Poniedziałek, środa, czwartek 07:30 - 15:30wtorek:07:30 - 17:00piątek: 07:30 - 14:00 Umowa o prace na czas okrślony - pół rokuNadzór i koordynacja działań w zakresie oświaty, Organizacja pracy placówek oświatowych, Budżet i finanse oświaty, Sprawy kadrowe i administracyjne, Informacja i sprawozdawczośćSzczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.08.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 800 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: obsługa komputera i pakietu MS Office, - Inne:
- Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów oszkolnictwie wyższym, preferowane o kierunku pedagogika, administracja, prawo lub zarządzanie oświatą. Staż pracy: minimum 3 lata. Biegła znajomość obsługi komputera. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o systemie oświaty, Prawo oświatowe, Karta Nauczyciela, o finansowaniu zadań oświatowych, o systemie informacji oświatowej i innych oraz funkcjonowania samorządu gminnego. Wymagania dodatkowe: Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność. Zdolność do organizacji pracy własnej. Dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków. Zdolność szybkiego uczenia się. Umiejętność poprawnego formułowania treści pism urzędowych. Rzetelność i kultura osobista. Doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty. Szczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta i Gminy Siewierz
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
- Adres
- Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -