Świętochłowice,

REFERENT- DZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY

ID: 4352771

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: praca przy komputerze, praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka, dbanie o efektywne funkcjonowanie systemów oraz urządzeń technicznych, takich jak: instalacje elektryczne, klimatyzacja, wentylacja, instalacje grzewcze, systemy przeciwpożarowe, wodno-kanalizacyjne; obsługa codziennych zgłoszeń dotyczących techniki budynkowej, awarie; diagnozowanie i usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów technicznych; pilnowanie terminu okresowych przeglądów i prac konserwacyjnych instalacji oraz urządzeń, zgodnie z obowiązującymi normami i zaleceniami; nadzór nad księgą budynku; współpraca z podwykonawcami i serwisami zewnętrznymi; udzielanie odpowiedzi na pisma, zapytania, wnioski itp. dotyczące spraw objętych zakresem działania Działu; udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących spraw objętych zakresem czynności, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby bezpieczne kierowanie samochodem służbowym Ośrodka Pomocy Społecznej; załadowywanie i rozładowywanie towarów oraz nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem; pomoc (w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba) przy wsiadaniu i wysiadaniu pasażerów; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby dostarczanie posiłków do miejsc wskazanych przez bezpośredniego przełożonego; dokonywanie drobnych zakupów na potrzeby jednostki; przyjmowanie zgłoszeń od kierowników komórek organizacyjnych Ośrodka w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w tym: zlecanie i kontrola przeprowadzania wizji lokalnych w budynkach będących w dyspozycji Ośrodka sporządzanie protokołów z wizji; zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości pracodawcy, służbie bhp i bezpośredniemu przełożonemu, oraz przygotowanie w tym zakresie pism do właściwych podmiotów; zlecanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości pracownikom merytorycznym i kontrola usunięcia nieprawidłowości; zlecanie remontów bieżących budynku Ośrodka;Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników OPS w sprawie drobnych awarii w OPS oraz zlecanie usunięcia stwierdzonych awarii pracownikowi merytorycznemu; współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie przeglądów technicznych we wszystkich lokalizacjach Ośrodka; prowadzeniu księgi kontroli budynku;Prowadzeniu księgi kontroli i konserwacji; przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych; przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych; udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym; wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej; inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu; sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji; udzielanie porad i konsultacji pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentacją, w tym materiałami archiwalnymi oraz funkcjonowania składnicy akt; przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały niearchiwalne zaliczane do kategorii B do właściwego archiwum państwowego; archiwizacja dokumentów w dziale; wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodka, link do oferty pracy: http://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=441&x=10&y=14

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT- DZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY
  • Numer
  • StPr/25/0576
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • praca przy komputerze, praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka, dbanie o efektywne funkcjonowanie systemów oraz urządzeń technicznych, takich jak: instalacje elektryczne, klimatyzacja, wentylacja, instalacje grzewcze, systemy przeciwpożarowe, wodno-kanalizacyjne; obsługa codziennych zgłoszeń dotyczących techniki budynkowej, awarie; diagnozowanie i usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów technicznych; pilnowanie terminu okresowych przeglądów i prac konserwacyjnych instalacji oraz urządzeń, zgodnie z obowiązującymi normami i zaleceniami; nadzór nad księgą budynku; współpraca z podwykonawcami i serwisami zewnętrznymi; udzielanie odpowiedzi na pisma, zapytania, wnioski itp. dotyczące spraw objętych zakresem działania Działu; udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących spraw objętych zakresem czynności, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby bezpieczne kierowanie samochodem służbowym Ośrodka Pomocy Społecznej; załadowywanie i rozładowywanie towarów oraz nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem; pomoc (w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba) przy wsiadaniu i wysiadaniu pasażerów; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby dostarczanie posiłków do miejsc wskazanych przez bezpośredniego przełożonego; dokonywanie drobnych zakupów na potrzeby jednostki; przyjmowanie zgłoszeń od kierowników komórek organizacyjnych Ośrodka w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w tym: zlecanie i kontrola przeprowadzania wizji lokalnych w budynkach będących w dyspozycji Ośrodka sporządzanie protokołów z wizji; zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości pracodawcy, służbie bhp i bezpośredniemu przełożonemu, oraz przygotowanie w tym zakresie pism do właściwych podmiotów; zlecanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości pracownikom merytorycznym i kontrola usunięcia nieprawidłowości; zlecanie remontów bieżących budynku Ośrodka;Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników OPS w sprawie drobnych awarii w OPS oraz zlecanie usunięcia stwierdzonych awarii pracownikowi merytorycznemu; współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie przeglądów technicznych we wszystkich lokalizacjach Ośrodka; prowadzeniu księgi kontroli budynku;Prowadzeniu księgi kontroli i konserwacji; przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych; przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych; udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym; wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej; inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu; sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji; udzielanie porad i konsultacji pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentacją, w tym materiałami archiwalnymi oraz funkcjonowania składnicy akt; przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały niearchiwalne zaliczane do kategorii B do właściwego archiwum państwowego; archiwizacja dokumentów w dziale; wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodka, link do oferty pracy: http://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=441&x=10&y=14
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 21.07.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1),
      Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: PRAWO JAZDY - KAT.B, obsługa komputera - exel, word,
  • Inne:
  • sWymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego; Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, prawo jazdy kategoria B; nieposzlakowana opiniaWymagania dodatkowe:cechy osobowościowe i predyspozycje: zdolności organizacyjne, samodyscyplina, komunikatywność, odpowiedzialność za realizację zadań, terminowość, sumienność, dobra organizacja czasu pracy, dokładność, rzetelność dyspozycyjność; umiejętność sprawnej organizacji pracy, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy, umiejętność obsługi programów komputerowych, urządzeń biurowych, umiejętność analitycznego myślenia, mile widziany ukończony kurs archiwisty, mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Adres www
  • www.ops.swietochlowice.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
  • Adres
  • Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Izabela Hyska
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • ihyska@ops-sw.pl