
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: praca przy komputerze, praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka, dbanie o efektywne funkcjonowanie systemów oraz urządzeń technicznych, takich jak: instalacje elektryczne, klimatyzacja, wentylacja, instalacje grzewcze, systemy przeciwpożarowe, wodno-kanalizacyjne; obsługa codziennych zgłoszeń dotyczących techniki budynkowej, awarie; diagnozowanie i usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów technicznych; pilnowanie terminu okresowych przeglądów i prac konserwacyjnych instalacji oraz urządzeń, zgodnie z obowiązującymi normami i zaleceniami; nadzór nad księgą budynku; współpraca z podwykonawcami i serwisami zewnętrznymi; udzielanie odpowiedzi na pisma, zapytania, wnioski itp. dotyczące spraw objętych zakresem działania Działu; udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących spraw objętych zakresem czynności, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby bezpieczne kierowanie samochodem służbowym Ośrodka Pomocy Społecznej; załadowywanie i rozładowywanie towarów oraz nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem; pomoc (w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba) przy wsiadaniu i wysiadaniu pasażerów; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby dostarczanie posiłków do miejsc wskazanych przez bezpośredniego przełożonego; dokonywanie drobnych zakupów na potrzeby jednostki; przyjmowanie zgłoszeń od kierowników komórek organizacyjnych Ośrodka w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w tym: zlecanie i kontrola przeprowadzania wizji lokalnych w budynkach będących w dyspozycji Ośrodka sporządzanie protokołów z wizji; zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości pracodawcy, służbie bhp i bezpośredniemu przełożonemu, oraz przygotowanie w tym zakresie pism do właściwych podmiotów; zlecanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości pracownikom merytorycznym i kontrola usunięcia nieprawidłowości; zlecanie remontów bieżących budynku Ośrodka;Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników OPS w sprawie drobnych awarii w OPS oraz zlecanie usunięcia stwierdzonych awarii pracownikowi merytorycznemu; współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie przeglądów technicznych we wszystkich lokalizacjach Ośrodka; prowadzeniu księgi kontroli budynku;Prowadzeniu księgi kontroli i konserwacji; przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych; przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych; udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym; wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej; inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu; sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji; udzielanie porad i konsultacji pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentacją, w tym materiałami archiwalnymi oraz funkcjonowania składnicy akt; przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały niearchiwalne zaliczane do kategorii B do właściwego archiwum państwowego; archiwizacja dokumentów w dziale; wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodka, link do oferty pracy: http://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=441&x=10&y=14
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT- DZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY
- Numer
- StPr/25/0576
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- praca przy komputerze, praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka, dbanie o efektywne funkcjonowanie systemów oraz urządzeń technicznych, takich jak: instalacje elektryczne, klimatyzacja, wentylacja, instalacje grzewcze, systemy przeciwpożarowe, wodno-kanalizacyjne; obsługa codziennych zgłoszeń dotyczących techniki budynkowej, awarie; diagnozowanie i usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów technicznych; pilnowanie terminu okresowych przeglądów i prac konserwacyjnych instalacji oraz urządzeń, zgodnie z obowiązującymi normami i zaleceniami; nadzór nad księgą budynku; współpraca z podwykonawcami i serwisami zewnętrznymi; udzielanie odpowiedzi na pisma, zapytania, wnioski itp. dotyczące spraw objętych zakresem działania Działu; udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących spraw objętych zakresem czynności, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby bezpieczne kierowanie samochodem służbowym Ośrodka Pomocy Społecznej; załadowywanie i rozładowywanie towarów oraz nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem; pomoc (w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba) przy wsiadaniu i wysiadaniu pasażerów; w przypadku zaistnienia takiej potrzeby dostarczanie posiłków do miejsc wskazanych przez bezpośredniego przełożonego; dokonywanie drobnych zakupów na potrzeby jednostki; przyjmowanie zgłoszeń od kierowników komórek organizacyjnych Ośrodka w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w tym: zlecanie i kontrola przeprowadzania wizji lokalnych w budynkach będących w dyspozycji Ośrodka sporządzanie protokołów z wizji; zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości pracodawcy, służbie bhp i bezpośredniemu przełożonemu, oraz przygotowanie w tym zakresie pism do właściwych podmiotów; zlecanie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości pracownikom merytorycznym i kontrola usunięcia nieprawidłowości; zlecanie remontów bieżących budynku Ośrodka;Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników OPS w sprawie drobnych awarii w OPS oraz zlecanie usunięcia stwierdzonych awarii pracownikowi merytorycznemu; współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie przeglądów technicznych we wszystkich lokalizacjach Ośrodka; prowadzeniu księgi kontroli budynku;Prowadzeniu księgi kontroli i konserwacji; przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych; przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych; udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym; wycofywanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej; inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu; sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji; udzielanie porad i konsultacji pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentacją, w tym materiałami archiwalnymi oraz funkcjonowania składnicy akt; przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały niearchiwalne zaliczane do kategorii B do właściwego archiwum państwowego; archiwizacja dokumentów w dziale; wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodka, link do oferty pracy: http://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=441&x=10&y=14
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 21.07.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1),
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: PRAWO JAZDY - KAT.B, obsługa komputera - exel, word, - Inne:
- sWymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego; Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, prawo jazdy kategoria B; nieposzlakowana opiniaWymagania dodatkowe:cechy osobowościowe i predyspozycje: zdolności organizacyjne, samodyscyplina, komunikatywność, odpowiedzialność za realizację zadań, terminowość, sumienność, dobra organizacja czasu pracy, dokładność, rzetelność dyspozycyjność; umiejętność sprawnej organizacji pracy, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy, umiejętność obsługi programów komputerowych, urządzeń biurowych, umiejętność analitycznego myślenia, mile widziany ukończony kurs archiwisty, mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
- Adres www
- www.ops.swietochlowice.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
- Adres
- Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Izabela Hyska
- Numer telefonu
- -
- ihyska@ops-sw.pl