
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: praca przy komputerze, praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka, prowadzenie akt osobowych osób pełniących funkcję rodziny zastępczej i usamodzielnianych wychowanków, realizacja świadczeń dla rodzin zastępczych oraz usamodzielnianych wychowanków wynikających z decyzji administracyjnych, opracowanie projektów decyzji administracyjnych przyznających świadczenia wynikające z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz rozdziału IV ustawy o pomocy społecznej, opracowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci przebywających w instytucjonalnych i rodzinnych formach pieczy zastępczej, przygotowywanie rozliczeń i list wypłat świadczeń przyznanych decyzją administracyjną wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, wprowadzanie i aktualizacja danych beneficjentów oraz prowadzenie spraw w programie POMOST, bieżąca analiza dotycząca potrzeb i wydatków w zakresie pieczy zastępczej, wprowadzanie i aktualizacja danych beneficjentów pieczy zastępczej i usamodzielnianych wychowanków, sprawdzanie zgodności wniosków o świadczenia dla rodzin zastępczych oraz usamodzielnianych wychowanków z decyzjami administracyjnymi, chronologiczne i rzeczowe segregowanie/wpinanie dokumentów oraz dbałość o właściwe przechowywanie dokumentów i akt osobowych beneficjentów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, współpraca z pracownikami OPS oraz instytucjami w zakresie wykonywanych zadań, wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodkahttp://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=442&x=10&y=14
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT- DZIAŁ POMOCY DZIECKU I RODZINIE
- Numer
- StPr/25/0580
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Bytomska 8, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- praca przy komputerze, praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka, prowadzenie akt osobowych osób pełniących funkcję rodziny zastępczej i usamodzielnianych wychowanków, realizacja świadczeń dla rodzin zastępczych oraz usamodzielnianych wychowanków wynikających z decyzji administracyjnych, opracowanie projektów decyzji administracyjnych przyznających świadczenia wynikające z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz rozdziału IV ustawy o pomocy społecznej, opracowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci przebywających w instytucjonalnych i rodzinnych formach pieczy zastępczej, przygotowywanie rozliczeń i list wypłat świadczeń przyznanych decyzją administracyjną wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, wprowadzanie i aktualizacja danych beneficjentów oraz prowadzenie spraw w programie POMOST, bieżąca analiza dotycząca potrzeb i wydatków w zakresie pieczy zastępczej, wprowadzanie i aktualizacja danych beneficjentów pieczy zastępczej i usamodzielnianych wychowanków, sprawdzanie zgodności wniosków o świadczenia dla rodzin zastępczych oraz usamodzielnianych wychowanków z decyzjami administracyjnymi, chronologiczne i rzeczowe segregowanie/wpinanie dokumentów oraz dbałość o właściwe przechowywanie dokumentów i akt osobowych beneficjentów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, współpraca z pracownikami OPS oraz instytucjami w zakresie wykonywanych zadań, wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodkahttp://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=442&x=10&y=14
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 21.07.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1),
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: organizacja pracy własnej , obsługa komputera - exel, word, - Inne:
- sobywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy, w tym co najmniej 3 miesiące stażu pracy w komórce organizacyjnej realizującej zadania ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawa o pomocy społecznej oraz akty wykonawcze, kodeks postępowania administracyjnego; nieposzlakowana opiniaWymagania dodatkowe: zdolności organizacyjne, samodyscyplina, komunikatywność, odpowiedzialność za realizację zadań, terminowość, sumienność, dobra organizacja czasu pracy, dokładność, rzetelność dyspozycyjność; umiejętność sprawnej organizacji pracy, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi programów komputerowych, urządzeń biurowych, umiejętność analitycznego myślenia
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
- Adres www
- www.ops.swietochlowice.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
- Adres
- Katowicka, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 346 22 97
- -