Świętochłowice,

REFERENT- DZIAŁ POMOCY DZIECKU I RODZINIE

ID: 4352741

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: praca przy komputerze, praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka, prowadzenie akt osobowych osób pełniących funkcję rodziny zastępczej i usamodzielnianych wychowanków, realizacja świadczeń dla rodzin zastępczych oraz usamodzielnianych wychowanków wynikających z decyzji administracyjnych, opracowanie projektów decyzji administracyjnych przyznających świadczenia wynikające z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz rozdziału IV ustawy o pomocy społecznej, opracowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci przebywających w instytucjonalnych i rodzinnych formach pieczy zastępczej, przygotowywanie rozliczeń i list wypłat świadczeń przyznanych decyzją administracyjną wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, wprowadzanie i aktualizacja danych beneficjentów oraz prowadzenie spraw w programie POMOST, bieżąca analiza dotycząca potrzeb i wydatków w zakresie pieczy zastępczej, wprowadzanie i aktualizacja danych beneficjentów pieczy zastępczej i usamodzielnianych wychowanków, sprawdzanie zgodności wniosków o świadczenia dla rodzin zastępczych oraz usamodzielnianych wychowanków z decyzjami administracyjnymi, chronologiczne i rzeczowe segregowanie/wpinanie dokumentów oraz dbałość o właściwe przechowywanie dokumentów i akt osobowych beneficjentów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, współpraca z pracownikami OPS oraz instytucjami w zakresie wykonywanych zadań, wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodkahttp://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=442&x=10&y=14

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT- DZIAŁ POMOCY DZIECKU I RODZINIE
  • Numer
  • StPr/25/0580
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Bytomska 8, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • praca przy komputerze, praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka, prowadzenie akt osobowych osób pełniących funkcję rodziny zastępczej i usamodzielnianych wychowanków, realizacja świadczeń dla rodzin zastępczych oraz usamodzielnianych wychowanków wynikających z decyzji administracyjnych, opracowanie projektów decyzji administracyjnych przyznających świadczenia wynikające z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz rozdziału IV ustawy o pomocy społecznej, opracowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci przebywających w instytucjonalnych i rodzinnych formach pieczy zastępczej, przygotowywanie rozliczeń i list wypłat świadczeń przyznanych decyzją administracyjną wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, wprowadzanie i aktualizacja danych beneficjentów oraz prowadzenie spraw w programie POMOST, bieżąca analiza dotycząca potrzeb i wydatków w zakresie pieczy zastępczej, wprowadzanie i aktualizacja danych beneficjentów pieczy zastępczej i usamodzielnianych wychowanków, sprawdzanie zgodności wniosków o świadczenia dla rodzin zastępczych oraz usamodzielnianych wychowanków z decyzjami administracyjnymi, chronologiczne i rzeczowe segregowanie/wpinanie dokumentów oraz dbałość o właściwe przechowywanie dokumentów i akt osobowych beneficjentów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, współpraca z pracownikami OPS oraz instytucjami w zakresie wykonywanych zadań, wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodkahttp://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=442&x=10&y=14
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 21.07.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1),
      Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: organizacja pracy własnej , obsługa komputera - exel, word,
  • Inne:
  • sobywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024r., poz. 1135), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy, w tym co najmniej 3 miesiące stażu pracy w komórce organizacyjnej realizującej zadania ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawa o pomocy społecznej oraz akty wykonawcze, kodeks postępowania administracyjnego; nieposzlakowana opiniaWymagania dodatkowe: zdolności organizacyjne, samodyscyplina, komunikatywność, odpowiedzialność za realizację zadań, terminowość, sumienność, dobra organizacja czasu pracy, dokładność, rzetelność dyspozycyjność; umiejętność sprawnej organizacji pracy, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi programów komputerowych, urządzeń biurowych, umiejętność analitycznego myślenia

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Adres www
  • www.ops.swietochlowice.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
  • Adres
  • Katowicka, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32 346 22 97
  • E-mail
  • -