
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Nadzór nad działalnością i organizacją pracy Wydziału Urbanistyki i Architektury, a w szczególności:- W zakresie zadań Referatu Zagospodarowania Przestrzennego nadzór nad:1.Opracowywaniem aktów planowania przestrzennego, w tym:a) przeprowadzaniem analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, w tym przyjmowaniem wniosków o zmianę i sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,b) organizacją, opracowywaniem i prowadzeniem procesu sporządzania aktów planowania przestrzennego i innych opracowań urbanistycznych,c) tworzeniem, utrzymywaniem i udostępnianiem danych przestrzennych aktów planowania przestrzennego,d) uczestniczeniem w pracach nad programami rozwoju miasta i inwestycji miejskich oraz w zadaniach Gminy wymagających uwzględnienia ładu przestrzennego, wiedzy urbanistycznej i architektonicznej,e) prowadzeniem spraw związanych ze skargami na uchwały Rady Miejskiej w zakresie planowania przestrzennego.2. Wydawaniem opinii, decyzji, zaświadczeń i udzielaniem informacji w sprawach zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym:a) ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w drodze decyzji,b) sporządzaniem wypisów i wyrysów z aktów planowania przestrzennego oraz udzielaniem informacji o przeznaczeniu nieruchomości w tych dokumentach,c) wydawaniem zaświadczeń o zgodności z ustaleniami planu oraz o położeniu nieruchomości w obszarze nieposiadającym obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego,d) sporządzaniem opinii urbanistyczno-architektonicznych dla zamierzeń inwestycyjnych planowanych eksploatacji górniczych oraz gospodarki nieruchomościami, w tym opiniowaniem zgodności z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,e) opiniowaniem opracowań urbanistycznych sporządzanych przez samorząd województwa i gminy sąsiednie,f) nakładaniem opłat od wzrostu wartości nieruchomości po uchwaleniu planu przy zbyciu nieruchomości,g) rozpatrywaniem roszczeń ze względu na ograniczenia w dysponowaniu nieruchomością wprowadzone ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.3. Wykonywaniem czynności administracyjnych, w tym:a) archiwizacją aktów planowania przestrzennego,b) współpracą z Miejską Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną oraz obsługą kancelaryjną jej prac,c) prowadzeniem Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Jaworzna sporządzonej w formie kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.- W zakresie zadań Referatu Budownictwa nadzór nad:1. Prowadzeniem postępowań w sprawach:a) wynikających z ustawy Prawo budowlane, w szczególności wydawaniem pozwoleń nabudowę, wprowadzaniem zmian do wydawanych pozwoleń na budowę, zatwierdzaniem aneksów do projektów lub projektów zamiennych, wydawaniem decyzji o przeniesieniu pozwolenia na aktualnego właściciela, rozpatrywaniem wniosków o zmianę sposobu użytkowania obiektów lub ich części, przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych,b) stwierdzaniem samodzielności lokali użytkowych,c) wyznaczaniem oraz wydawaniem pozwoleń na budowę składowisk odpadów na zasadach wynikających z ustawy o odpadach.2. Wykonywaniem czynności administracyjnych, w tym:a) prowadzeniem rejestru wniosków w sprawie pozwoleń na budowę oraz rejestru wydanych pozwoleń,b) współpracą z organami nadzoru budowlanego nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego,c) sporządzaniem okresowych sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji.3. Współdziałaniem z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Jaworznie w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane oraz koordynowaniem spraw organizacyjnych związanych ze współpracą z nim.
Szczegóły
- Oferta pracy
- NACZELNIK WYDZIAŁU URBANISTYKI I ARCHITEKTURY UA/III
- Numer
- StPr/25/0327
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Grunwaldzka 52, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Nadzór nad działalnością i organizacją pracy Wydziału Urbanistyki i Architektury, a w szczególności:- W zakresie zadań Referatu Zagospodarowania Przestrzennego nadzór nad:1.Opracowywaniem aktów planowania przestrzennego, w tym:a) przeprowadzaniem analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, w tym przyjmowaniem wniosków o zmianę i sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,b) organizacją, opracowywaniem i prowadzeniem procesu sporządzania aktów planowania przestrzennego i innych opracowań urbanistycznych,c) tworzeniem, utrzymywaniem i udostępnianiem danych przestrzennych aktów planowania przestrzennego,d) uczestniczeniem w pracach nad programami rozwoju miasta i inwestycji miejskich oraz w zadaniach Gminy wymagających uwzględnienia ładu przestrzennego, wiedzy urbanistycznej i architektonicznej,e) prowadzeniem spraw związanych ze skargami na uchwały Rady Miejskiej w zakresie planowania przestrzennego.2. Wydawaniem opinii, decyzji, zaświadczeń i udzielaniem informacji w sprawach zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym:a) ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w drodze decyzji,b) sporządzaniem wypisów i wyrysów z aktów planowania przestrzennego oraz udzielaniem informacji o przeznaczeniu nieruchomości w tych dokumentach,c) wydawaniem zaświadczeń o zgodności z ustaleniami planu oraz o położeniu nieruchomości w obszarze nieposiadającym obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego,d) sporządzaniem opinii urbanistyczno-architektonicznych dla zamierzeń inwestycyjnych planowanych eksploatacji górniczych oraz gospodarki nieruchomościami, w tym opiniowaniem zgodności z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,e) opiniowaniem opracowań urbanistycznych sporządzanych przez samorząd województwa i gminy sąsiednie,f) nakładaniem opłat od wzrostu wartości nieruchomości po uchwaleniu planu przy zbyciu nieruchomości,g) rozpatrywaniem roszczeń ze względu na ograniczenia w dysponowaniu nieruchomością wprowadzone ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.3. Wykonywaniem czynności administracyjnych, w tym:a) archiwizacją aktów planowania przestrzennego,b) współpracą z Miejską Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną oraz obsługą kancelaryjną jej prac,c) prowadzeniem Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Jaworzna sporządzonej w formie kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.- W zakresie zadań Referatu Budownictwa nadzór nad:1. Prowadzeniem postępowań w sprawach:a) wynikających z ustawy Prawo budowlane, w szczególności wydawaniem pozwoleń nabudowę, wprowadzaniem zmian do wydawanych pozwoleń na budowę, zatwierdzaniem aneksów do projektów lub projektów zamiennych, wydawaniem decyzji o przeniesieniu pozwolenia na aktualnego właściciela, rozpatrywaniem wniosków o zmianę sposobu użytkowania obiektów lub ich części, przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych,b) stwierdzaniem samodzielności lokali użytkowych,c) wyznaczaniem oraz wydawaniem pozwoleń na budowę składowisk odpadów na zasadach wynikających z ustawy o odpadach.2. Wykonywaniem czynności administracyjnych, w tym:a) prowadzeniem rejestru wniosków w sprawie pozwoleń na budowę oraz rejestru wydanych pozwoleń,b) współpracą z organami nadzoru budowlanego nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego,c) sporządzaniem okresowych sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji.3. Współdziałaniem z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Jaworznie w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane oraz koordynowaniem spraw organizacyjnych związanych ze współpracą z nim.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 10 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- naczelnik / kierownik wydziału
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu architektury, urbanistyki, budownictwa, planowania przestrzennego lub gospodarki przestrzennej, udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lub zaświadczeniem o zdaniu egzaminu dyplomowego,- minimum 10 lat stażu pracy w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym, udokumentowane świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającym zatrudnieniu,- doświadczenie zawodowe na stanowiskach lub w obszarze związanym z projektowaniem architektury, budownictwem, planowaniem przestrzennym, urbanistyką lub gospodarką przestrzenną,- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl),- posiadanie obywatelstwa polskiego,- nieposzlakowana opinia,- znajomość specyfiki przestrzennej miasta Jaworzna,- umiejętność sporządzania wykładni i zastosowania ustaleń aktów planowania przestrzennego miasta Jaworzna,- umiejętność korzystania z narzędzi cyfrowych w planowaniu przestrzennym,- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego oraz regulacji prawnych prawa administracyjnego dotyczących sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy,- biegłość w rozumieniu przepisów prawa powszechnego.Wymagania dodatkowe:- wysoka kultura osobista,- skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,- bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność kierowania zespołem,- zdolność podejmowania decyzji,- umiejętność analitycznego i przestrzennego myślenia,- umiejętność wystąpień publicznych i komunikacji,- znajomość polityki przestrzennej, gospodarczej i społecznej kraju.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miejski w Jaworznie
- Adres www
- https://www.jaworzno.pl/urzad-miejski-w-jaworznie/
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
- Adres
- Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Paulina Górecka
- Numer telefonu
- 326181546
- -