Nowy Sącz,

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

ID: 4340507

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników,- wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym, - archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych,- realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowych,- organizowanie i koordynowanie procesu oceny okresowej pracowników,- przygotowywanie dokumentacji dla potrzeb zewnętrznych i wewnętrznych audytów.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
  • Numer
  • StPr/25/0302
  • Dodane przez
  • Sądecki Urząd Pracy

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Węgierska 188, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • - prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników,- wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym, - archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych,- realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowych,- organizowanie i koordynowanie procesu oceny okresowej pracowników,- przygotowywanie dokumentacji dla potrzeb zewnętrznych i wewnętrznych audytów.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.500
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 20.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 80.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.06.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 21.05.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 3 000 do 3 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw kadr

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany,
     
  • Inne:
  • 1. Doświadczenie 3 lata pracy w dziale HR w środowisku międzynarodowym.2. Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy wraz z ZFŚS.3. Ogólna znajomość przepisów dot. wynagrodzeń, świadczeń ZUS, PDOF.4. Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów.5. Umiejętność obsługi MS Office (szczególnie Excel) oraz programów kadrowych, znajomość Enova365, SAP będzie dodatkowym atutem.6. Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Adres www
  • www.sglcarbon.com
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Sądecki Urząd Pracy
  • Adres
  • Węgierska 188, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Elżbieta Górowska-Dzień
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -