
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:a) Kompleksowe przygotowanie dokumentów zamówienia i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień. b) Kompleksowe przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poza ustawą Prawo zamówień publicznych, zgodnie wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień.c) Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych przez Dział Zamówień Publicznych, prowadzenie rejestru umów oraz planu zamówień publicznych i planów postępowań;d) Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za dane zamówienia, e) Przygotowanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień;f) Uczestniczenie w pracach Komisji przetargowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi;g) Udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych ustawą;h) Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi postępowaniami;i) Nadzorowanie i koordynowanie przestrzegania procedur.
Szczegóły
- Oferta pracy
- GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- Numer
- StPr/25/0371
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Armii Krajowej 54B, 41-909 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:a) Kompleksowe przygotowanie dokumentów zamówienia i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień. b) Kompleksowe przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poza ustawą Prawo zamówień publicznych, zgodnie wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień.c) Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych udzielanych przez Dział Zamówień Publicznych, prowadzenie rejestru umów oraz planu zamówień publicznych i planów postępowań;d) Bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za dane zamówienia, e) Przygotowanie informacji dotyczących prowadzonych postępowań i udzielonych zamówień;f) Uczestniczenie w pracach Komisji przetargowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi;g) Udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych ustawą;h) Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi postępowaniami;i) Nadzorowanie i koordynowanie przestrzegania procedur.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- dwie zmiany
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.06.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i udzielaniu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, minimum 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedur na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ukończone kursy i szkolenia w zakresie zamówień publicznych oraz prawa budowlanego, studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, doświadczenie w pracy na różnych platformach do udzielania zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera (MS Office Word, Excel, Open Office, DOM 5), samodzielność, umiejętność pracy w zespole, efektywne zarządzanie czasem pracy, umiejętności analityczne, komunikatywność.Wymagania inne: a) Posiadają obywatelstwo polskie;b) Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;c) Nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) Cieszą się nieposzlakowaną opinią;e) Posiadają znajomość przepisów z zakresu: prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, prawo budowlane, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Bytomskie Mieszkania
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
- Adres
- Armii Krajowej 54B, 41-909 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -