
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych, aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników Projektu w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu, kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole. Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów e-mailowo: aszymczyk@riph.com.pl
Szczegóły
- Oferta pracy
- KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
- Numer
- StPr/25/0726
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Tadeusza Kościuszki 54, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych, aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników Projektu w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu, kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole. Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów e-mailowo: aszymczyk@riph.com.pl
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.06.2025
- Data zakończenia pracy:
- 30.04.2027
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 do 5 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw obsługi projektów i programów
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- REGIONALNA IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACH
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
- Adres
- Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Szymczyk Agnieszka
- Numer telefonu
- 32 2319979
- aszymczyk@riph.com.pl