
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Dostarczanie najwyższej jakości obsługi pasażerów, maskymalizowanie zysków, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie własnej pracy.
Szczegóły
- Oferta pracy
- DORADCA KLIENTA
- Numer
- StPr/25/2430
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Dostarczanie najwyższej jakości obsługi pasażerów, maskymalizowanie zysków, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie własnej pracy.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 02.06.2025
- Data zakończenia pracy:
- 02.06.2028
- Wynagrodzenie brutto
- od 7 100 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
Uprawnienia: Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz sprzedażowe, Dobry kontakt z klientem, bardzo dobra obsługa komputera, - Inne:
- 2 lata Doświadczenia w Call Center lub na stanowisku Digital Sales Representative z językiem niemieckim.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Piotr Gajda
- Numer telefonu
- 126868143
- -