Kraków,

DORADCA KLIENTA

ID: 4326174

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Dostarczanie najwyższej jakości obsługi pasażerów, maskymalizowanie zysków, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie własnej pracy.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • DORADCA KLIENTA
  • Numer
  • StPr/25/2430
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Dostarczanie najwyższej jakości obsługi pasażerów, maskymalizowanie zysków, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie własnej pracy.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 02.06.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 02.06.2028
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 7 100 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
    Uprawnienia: Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz sprzedażowe, Dobry kontakt z klientem, bardzo dobra obsługa komputera,
  • Inne:
  • 2 lata Doświadczenia w Call Center lub na stanowisku Digital Sales Representative z językiem niemieckim.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Gajda
  • Numer telefonu
  • 126868143
  • E-mail
  • -