
Logo - OFERTY PUP
Opis zadań: 1.Utrzymanie i optymalizacja środowisk VMware/Proxmox 2.Zarządzanie kopiami zapasowymi w Veeam Backup3.Utrzymanie systemów Windows 7-11, Windows Server 2016-2022 4.Obsługa Active Directory, GPO, DNS, DHCP 5.Sieci komputerowe i bezpieczeństwo IT 6.Konfiguracja i administracja przełącznikami Cisco, TP-Link 7.Obsługa i konfiguracja routerów DrayTek, MikroTik 8.Utrzymanie sieci bezprzewodowej Ubiquiti 9.Zarządzanie firewallami i zabezpieczeniami sieciowymi (np. Fortinet,pfSense, Sophos) 10.Monitoring i analiza ruchu sieciowego - Zabbix, PRTG, Wireshark Obsługa użytkowników i Helpdesk IT 11.Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń użytkowników (pierwsza linia wsparcia IT)12.Rozwiązywanie problemów związanych z systemami Windows, oprogramowaniem biurowym i urządzeniami peryferyjnymi 13.Wsparcie użytkowników w zakresie Comarch XL, Microsoft 365, Teams, Outlook, OneDrive 14.Instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu IT15.Obsługa systemów zgłoszeniowych (GLPI, OTRS, Jira Service Management, ServiceNow)16.Zdalna pomoc użytkownikom poprzez AnyDesk, TeamViewer, Microsoft Remote Desktop17.Tworzenie raportów i analiz w Excelu18.Podstawowa znajomość narzędzi Business Intelligence (Comarch BI, Power BI, Tableau, QlikView)19.Optymalizacja raportowania w systemie ERP Comarch XL
Szczegóły
- Staż z urzędu pracy
- SPECJALISTA DS. IT (S)
- Numer
- StPr/25/1035
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Wojnicz, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
- Opis zadań
- 1.Utrzymanie i optymalizacja środowisk VMware/Proxmox 2.Zarządzanie kopiami zapasowymi w Veeam Backup3.Utrzymanie systemów Windows 7-11, Windows Server 2016-2022 4.Obsługa Active Directory, GPO, DNS, DHCP 5.Sieci komputerowe i bezpieczeństwo IT 6.Konfiguracja i administracja przełącznikami Cisco, TP-Link 7.Obsługa i konfiguracja routerów DrayTek, MikroTik 8.Utrzymanie sieci bezprzewodowej Ubiquiti 9.Zarządzanie firewallami i zabezpieczeniami sieciowymi (np. Fortinet,pfSense, Sophos) 10.Monitoring i analiza ruchu sieciowego - Zabbix, PRTG, Wireshark Obsługa użytkowników i Helpdesk IT 11.Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń użytkowników (pierwsza linia wsparcia IT)12.Rozwiązywanie problemów związanych z systemami Windows, oprogramowaniem biurowym i urządzeniami peryferyjnymi 13.Wsparcie użytkowników w zakresie Comarch XL, Microsoft 365, Teams, Outlook, OneDrive 14.Instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu IT15.Obsługa systemów zgłoszeniowych (GLPI, OTRS, Jira Service Management, ServiceNow)16.Zdalna pomoc użytkownikom poprzez AnyDesk, TeamViewer, Microsoft Remote Desktop17.Tworzenie raportów i analiz w Excelu18.Podstawowa znajomość narzędzi Business Intelligence (Comarch BI, Power BI, Tableau, QlikView)19.Optymalizacja raportowania w systemie ERP Comarch XL
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 28.04.2025
- Data zakończenia pracy:
- 27.07.2025
- Stypendium brutto
- 1 994,40 PLN
- System wynagradzania:
- -
- Zawód:
- specjalista sprzedaży technologii i usług informatycznych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), informatyczne,
- Inne:
- Oferta stażu ALGORYTM.Wymagania: wykształcenie wyższe na kierunkach informatycznych lub pokrewnych lub osoba w trakcie studiów. Praca w Wojniczu od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
- Adres
- Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Pośrednicy pracy
- Numer telefonu
- 14 688 23 55
- -