Katowice,

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

ID: 4312760

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta,4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu,5. Zapewnianie terminowego rozwiązywania wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.),6. Kontaktowanie się z klientami z krajów Afryki (m. in. Nigerii),7. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.- Godziny pracy: 9:00-17:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • GŁÓWNY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
  • Numer
  • StPr/25/0959
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta,4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu,5. Zapewnianie terminowego rozwiązywania wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.),6. Kontaktowanie się z klientami z krajów Afryki (m. in. Nigerii),7. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 28.04.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 8 300 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
    Uprawnienia: Odpowiedzialność, Dyspozycyjność, Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, Rzetelność, Punktualność, Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Inne:
  • Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie techniczne lub inżynieryjne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość programów SAP, InContact, SFDC, Nex. Wymagana świadomość funkcjonowania procesów w organizacji międzynarodowej. Wymagana umiejętność adaptacji do zmian. Wymagana umiejętność szybkiego i klarownego reagowania w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta, często pod presją czasu. Wymagana znajomość narzędzi analitycznych. Mile widziana znajomość języka francuskiego.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Anna Ciemniewska
  • Numer telefonu
  • 32-47-98-579, 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
  • E-mail
  • -