
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta,4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu,5. Zapewnianie terminowego rozwiązywania wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.),6. Kontaktowanie się z klientami z krajów Afryki (m. in. Nigerii),7. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
Szczegóły
- Oferta pracy
- GŁÓWNY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
- Numer
- StPr/25/0959
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- - Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta,4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu,5. Zapewnianie terminowego rozwiązywania wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.),6. Kontaktowanie się z klientami z krajów Afryki (m. in. Nigerii),7. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 28.04.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 8 300 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
Uprawnienia: Odpowiedzialność, Dyspozycyjność, Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, Rzetelność, Punktualność, Bardzo dobra organizacja pracy, - Inne:
- Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie techniczne lub inżynieryjne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość programów SAP, InContact, SFDC, Nex. Wymagana świadomość funkcjonowania procesów w organizacji międzynarodowej. Wymagana umiejętność adaptacji do zmian. Wymagana umiejętność szybkiego i klarownego reagowania w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta, często pod presją czasu. Wymagana znajomość narzędzi analitycznych. Mile widziana znajomość języka francuskiego.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
- Adres
- Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Anna Ciemniewska
- Numer telefonu
- 32-47-98-579, 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
- -