
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Wymagania konieczne: ukończone 18 lat; (praca zgodnie z harmonogramem); sumienność, samodzielność; komunikatywność; odpowiedzialność; dobry stan zdrowia; niekaralność za przestępstwa w związku z aktualizacją ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich; dyspozycyjność; pracodawca informuje, iż kandydaci do zatrudnienia przed nawiązaniem umowy zlecenia zostaną sprawdzeni w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; zakres obowiązków: wykonywanie czynności utrzymania porządku, czystości i sprzątania pomieszczeń biurowych, kotłowni, szatni, toalet, sali pod wynajem oraz terenu stadionu; zamiatnie, mycie podłóg, mycie okien, ścieranie i mycie mebli, mycie kafelek, pastowanie podłóg, mycie sanitariatów, zamiatanie terenu przy budynku głównym, pranie firan, obrusów; praca wg. harmonogramu rozgrywek, od poniedziałku do niedzieli; miejsce pracy: Stadion przy ul.Lekarskiej 5 Gliwice
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK DO SPRZĄTANIA ORAZ UTRZYMYWANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI
- Numer
- StPr/25/0663
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Lekarska 5, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Wymagania konieczne: ukończone 18 lat; (praca zgodnie z harmonogramem); sumienność, samodzielność; komunikatywność; odpowiedzialność; dobry stan zdrowia; niekaralność za przestępstwa w związku z aktualizacją ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich; dyspozycyjność; pracodawca informuje, iż kandydaci do zatrudnienia przed nawiązaniem umowy zlecenia zostaną sprawdzeni w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; zakres obowiązków: wykonywanie czynności utrzymania porządku, czystości i sprzątania pomieszczeń biurowych, kotłowni, szatni, toalet, sali pod wynajem oraz terenu stadionu; zamiatnie, mycie podłóg, mycie okien, ścieranie i mycie mebli, mycie kafelek, pastowanie podłóg, mycie sanitariatów, zamiatanie terenu przy budynku głównym, pranie firan, obrusów; praca wg. harmonogramu rozgrywek, od poniedziałku do niedzieli; miejsce pracy: Stadion przy ul.Lekarskiej 5 Gliwice
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- -
- Zmianowość:
- nie dotyczy
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 29.04.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- 30,50 PLN
- System wynagradzania:
- -
- Zawód:
- pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka),
- Pożądane:
- Wykształcenia: brak lub niepełne podstawowe,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- -, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Kierownik Obiektu
- Numer telefonu
- 797 328 198
- kadry@mzuk.pl