
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: - Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT Z FUNKCJĄ ARCHIWISTY
- Numer
- StPr/25/0831
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 11 Listopada 13c, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- - Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.04.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- technik administracji*
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy, Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, Biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Umiejętność pracy w zespole, Sprawna obsługa aplikacji biurowych, Umiejętność planowania i ustalania priorytetów, Komunikatywność, - Inne:
- Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1,5 roku na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność prowadzenia biura. Wymagana umiejętność szybkiej nauki. Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY JEDNOSTEK MDPM
- Adres www
- www.md-pm.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
- Adres
- 40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Ewa Michalik
- Numer telefonu
- -
- kontakt.zespol@ekonomiczny.org