
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, dobra znajomość języka angielskiego, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość obsługi MS Office, mile widziana znajomość systemu ERP Dynamics 365Business Central, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, zakres zadań: wystawianie krajowych i zagranicznych faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych, przypisywanie dekretu do faktur, kontrola spływu należności, kontakt z kontrahentami w sprawie rozliczeń, sprawy organizacyjne związane z prawidłowym funkcjonowaniem firmy, organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, wysyłka i odbiór korespondencji firmowej, wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych, księgowanie polskich wyciągów bankowych, jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice, umowa na zastępstwo
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA DS. FINANSÓW I ADMINISTRACJI
- Numer
- StPr/25/0567
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- -, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, dobra znajomość języka angielskiego, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość obsługi MS Office, mile widziana znajomość systemu ERP Dynamics 365Business Central, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, zakres zadań: wystawianie krajowych i zagranicznych faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych, przypisywanie dekretu do faktur, kontrola spływu należności, kontakt z kontrahentami w sprawie rozliczeń, sprawy organizacyjne związane z prawidłowym funkcjonowaniem firmy, organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, wysyłka i odbiór korespondencji firmowej, wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych, księgowanie polskich wyciągów bankowych, jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice, umowa na zastępstwo
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 10.04.2025
- Data zakończenia pracy:
- 31.10.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 000 do 6 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- asystent do spraw księgowości
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne,
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-TECHNICZNE "GRAW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- -, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Małgorzata Gizińska
- Numer telefonu
- 32 231 70 91
- malgorzata.gizinska@goldschmidt.com