Kraków,

STARSZY PRZEDSTAWICIEL DS. OBSŁUGI KLIENTA

ID: 4302127

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Przegląd dokumentacji prawnej związanej z inwestycjami w nieruchomości; Porównywanie i analizowanie pozycji depozytariuszy w porównaniu z dokumentacją księgową; Monitorowanie przepływów pieniężnych i innych zadań wynikających z obowiązków depozytariusza; Analizowanie zmian w strukturach Funduszy, poprzez gromadzenie i zrozumienie dokumentacji korporacyjnej; Proaktywne reagowanie na wewnętrzne i zewnętrzne zapytania klientów związane z Alternatives Custody; Praca nad potencjalnymi usprawnieniami i wydajnością przepływu procesów; Wsparcie przełożonych Zespołu w zarządzaniu niektórymi procesami, w tym eskalacjami;

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STARSZY PRZEDSTAWICIEL DS. OBSŁUGI KLIENTA
  • Numer
  • StPr/25/1740
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Przegląd dokumentacji prawnej związanej z inwestycjami w nieruchomości; Porównywanie i analizowanie pozycji depozytariuszy w porównaniu z dokumentacją księgową; Monitorowanie przepływów pieniężnych i innych zadań wynikających z obowiązków depozytariusza; Analizowanie zmian w strukturach Funduszy, poprzez gromadzenie i zrozumienie dokumentacji korporacyjnej; Proaktywne reagowanie na wewnętrzne i zewnętrzne zapytania klientów związane z Alternatives Custody; Praca nad potencjalnymi usprawnieniami i wydajnością przepływu procesów; Wsparcie przełożonych Zespołu w zarządzaniu niektórymi procesami, w tym eskalacjami;
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 24.05.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 23.05.2028
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 9 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), inne,
    Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany,
    Uprawnienia: Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstw, bardzo dobra organizacja pracy, nawiązywanie kontaktu z klientem,
  • Inne:
  • Analiza transakcji różnych klas aktywów (Nieruchomości, Private Equity), certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje to podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowości, w obszarze związanym z finansami oraz wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym (np. rachunkowość, księgowość) lub pokrewnym.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Gajda
  • Numer telefonu
  • 126868143
  • E-mail
  • -