Katowice,

KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACJI

ID: 4202837

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Prowadzenie spraw związanych ze składnikami majątku Spółki, (środkami trwałymi i przedmiotami niskocennymi), zlecanie wymaganych prawem przeglądów, współudział w przeprowadzaniu inwentaryczacji, planowanie i zlecanie zakupów i remontów/napraw. Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem pomieszczeń biurowych i gospodarczych na terenie całej posesji Spółki, organizowanie i utrzymanie biur Zespołów Nadzorów. Zapewnienie zaopatrzenia administracyjno-biurowego w siedzibie Spółki jak również w biurach Zespołów Nadzorów, Sprawozdawczość dotycząca ochrony środowiska oraz inna wymagana. Obsługa składnicy akt Spółki (archiwum zakładowe) oraz archiwum dokumentacji technicznej. Kompleksowa obsługa floty samochodowej m.in. wybór floty, kontrola kosztów, monitorowanie pojazdów, dbałość o terminowe przeglądy, serwis, naprawy. Koordynacja prawidłowego i terminowego wykonywania zadań działu administracji oraz firm zewnętrznych.- Godziny pracy: 7:00-15:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACJI
  • Numer
  • StPr/24/2599
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Mieszka I 10, 40-877 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Prowadzenie spraw związanych ze składnikami majątku Spółki, (środkami trwałymi i przedmiotami niskocennymi), zlecanie wymaganych prawem przeglądów, współudział w przeprowadzaniu inwentaryczacji, planowanie i zlecanie zakupów i remontów/napraw. Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem pomieszczeń biurowych i gospodarczych na terenie całej posesji Spółki, organizowanie i utrzymanie biur Zespołów Nadzorów. Zapewnienie zaopatrzenia administracyjno-biurowego w siedzibie Spółki jak również w biurach Zespołów Nadzorów, Sprawozdawczość dotycząca ochrony środowiska oraz inna wymagana. Obsługa składnicy akt Spółki (archiwum zakładowe) oraz archiwum dokumentacji technicznej. Kompleksowa obsługa floty samochodowej m.in. wybór floty, kontrola kosztów, monitorowanie pojazdów, dbałość o terminowe przeglądy, serwis, naprawy. Koordynacja prawidłowego i terminowego wykonywania zadań działu administracji oraz firm zewnętrznych.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 02.11.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 do 6 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub zarządzanie,
      Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, Elastyczność, Umiejętność planowania, Umiejętność logicznego myślenia, Sumienność, Zdolności interpersonalne, Bardzo dobra organizacja pracy własnej, Dokładność, Zdolności organizacyjne,
  • Inne:
  • Wymagane wykształcenie wyższe: kierunek administracja lub zarządzanie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność analitycznego podejścia do problemów. Wymagana wysoka szybkość działania. Wymagana praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym. Wymagana przynajmniej podstawowa wiedza ekonomiczna. Wymagana wiedza z zakresu prowadzenia ksiąg inwentarzowych. Wymagana gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • DTŚ SPÓŁKA AKCYJNA
  • Adres www
  • www.dts-sa.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • Mieszka I 10, 40-877 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Karolina Dąbrowska
  • Numer telefonu
  • 607-108-447, 32-250-29-04
  • E-mail
  • kadry@dts-sa.pl