Katowice,

ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWOŚCI

ID: 4202271

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Wprowadzanie faktur do systemu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z wew. procedurami w firmie. Pomoc w prowadzeniu ksiąg rachunkowych. Pomoc w sporządzaniu deklaracji. Kontakt z klientami. Dodatkowe prace wykonywane na potrzeby działu księgowości.- Godziny pracy: 7:00-15:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWOŚCI
  • Numer
  • StPr/24/2724
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Ligocka 103/1a, 40-568 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Wprowadzanie faktur do systemu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z wew. procedurami w firmie. Pomoc w prowadzeniu ksiąg rachunkowych. Pomoc w sporządzaniu deklaracji. Kontakt z klientami. Dodatkowe prace wykonywane na potrzeby działu księgowości.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 24.10.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 300 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • asystent do spraw księgowości

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość programu księgowego OPTIMA.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • TORITE SPÓŁKA DORADZTWA PODATKOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Adres www
  • https://torite.pl/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • 40-568 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Anna Moskaluk
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • kancelaria@torite.pl