Rybnik,

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA

ID: 4202266

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych, aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników Projektu w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu i kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych; miejsce pracy: Rybnik

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
  • Numer
  • StPr/24/1986
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • -, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych, aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników Projektu w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu i kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych; miejsce pracy: Rybnik
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 04.11.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • 31.10.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 500 do 5 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pozostali pracownicy obsługi biurowej,
      Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: Współpraca w zespole, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
  • Adres
  • -, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Agnieszka Szymczyk
  • Numer telefonu
  • 32 231 99 79
  • E-mail
  • -