Rybnik,

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA

ID: 4202244

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników projektów wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
  • Numer
  • StPr/24/2129
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kościuszki 54, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników projektów wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 04.11.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • 31.10.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 500 do 5 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw obsługi projektów i programów

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • REGIONALNA IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA W GLIWICACH
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
  • Adres
  • Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Szymczyk Agnieszka
  • Numer telefonu
  • 32 2319979
  • E-mail
  • -