Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów (ustanowionych bezprzetargowoi wyłonionych w wyniku przetargu):a) dzierżawy gruntów rolnych,b) dzierżawy gruntów z przeznaczeniem pod drobne uprawy rolne (tereny rekreacyjne),c) dzierżawy gruntów związanych z obiektami handlowymi,d) przyjmowanie wniosków, przygotowywanie umów dzierżawy, aneksów do umów,e) wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygującei rachunki),f) stała kontrola wpływu opłat za dzierżawy,h) księgowanie wpływów,i) prowadzenie bieżącej korespondencji z dzierżawcami, wysyłanie do stron przypomnieńo upływającym terminie dzierżawy, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty,j) przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności,k) przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodóww zakresie dzierżaw,l) współpraca ze Strażą Miejską (udzielanie informacji o dzierżawach, dzierżawcachi powierzchni dzierżawy),m) kontrola terenowa dzierżawionych nieruchomości pod względem dbałości o estetykęi utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z umów dzierżaw,n) wykonywanie kontrolnych pomiarów wydzierżawionych gruntów .2. Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonychspraw.3. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu.4. Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.5. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.6. Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.7. Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej(SEKAP).jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA
- Numer
- StPr/24/2040
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów (ustanowionych bezprzetargowoi wyłonionych w wyniku przetargu):a) dzierżawy gruntów rolnych,b) dzierżawy gruntów z przeznaczeniem pod drobne uprawy rolne (tereny rekreacyjne),c) dzierżawy gruntów związanych z obiektami handlowymi,d) przyjmowanie wniosków, przygotowywanie umów dzierżawy, aneksów do umów,e) wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygującei rachunki),f) stała kontrola wpływu opłat za dzierżawy,h) księgowanie wpływów,i) prowadzenie bieżącej korespondencji z dzierżawcami, wysyłanie do stron przypomnieńo upływającym terminie dzierżawy, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty,j) przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności,k) przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodóww zakresie dzierżaw,l) współpraca ze Strażą Miejską (udzielanie informacji o dzierżawach, dzierżawcachi powierzchni dzierżawy),m) kontrola terenowa dzierżawionych nieruchomości pod względem dbałości o estetykęi utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z umów dzierżaw,n) wykonywanie kontrolnych pomiarów wydzierżawionych gruntów .2. Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonychspraw.3. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu.4. Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.5. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.6. Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.7. Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej(SEKAP).jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 02.12.2024
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 600 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: Obsługa komputera,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Knurów
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- -, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Elżbieta Wróbel
- Numer telefonu
- 32 441 97 12
- -