Knurów,

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA

ID: 4202023

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów (ustanowionych bezprzetargowoi wyłonionych w wyniku przetargu):a) dzierżawy gruntów rolnych,b) dzierżawy gruntów z przeznaczeniem pod drobne uprawy rolne (tereny rekreacyjne),c) dzierżawy gruntów związanych z obiektami handlowymi,d) przyjmowanie wniosków, przygotowywanie umów dzierżawy, aneksów do umów,e) wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygującei rachunki),f) stała kontrola wpływu opłat za dzierżawy,h) księgowanie wpływów,i) prowadzenie bieżącej korespondencji z dzierżawcami, wysyłanie do stron przypomnieńo upływającym terminie dzierżawy, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty,j) przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności,k) przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodóww zakresie dzierżaw,l) współpraca ze Strażą Miejską (udzielanie informacji o dzierżawach, dzierżawcachi powierzchni dzierżawy),m) kontrola terenowa dzierżawionych nieruchomości pod względem dbałości o estetykęi utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z umów dzierżaw,n) wykonywanie kontrolnych pomiarów wydzierżawionych gruntów .2. Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonychspraw.3. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu.4. Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.5. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.6. Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.7. Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej(SEKAP).jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA
  • Numer
  • StPr/24/2040
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów (ustanowionych bezprzetargowoi wyłonionych w wyniku przetargu):a) dzierżawy gruntów rolnych,b) dzierżawy gruntów z przeznaczeniem pod drobne uprawy rolne (tereny rekreacyjne),c) dzierżawy gruntów związanych z obiektami handlowymi,d) przyjmowanie wniosków, przygotowywanie umów dzierżawy, aneksów do umów,e) wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygującei rachunki),f) stała kontrola wpływu opłat za dzierżawy,h) księgowanie wpływów,i) prowadzenie bieżącej korespondencji z dzierżawcami, wysyłanie do stron przypomnieńo upływającym terminie dzierżawy, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty,j) przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności,k) przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodóww zakresie dzierżaw,l) współpraca ze Strażą Miejską (udzielanie informacji o dzierżawach, dzierżawcachi powierzchni dzierżawy),m) kontrola terenowa dzierżawionych nieruchomości pod względem dbałości o estetykęi utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z umów dzierżaw,n) wykonywanie kontrolnych pomiarów wydzierżawionych gruntów .2. Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonychspraw.3. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu.4. Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.5. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.6. Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.7. Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej(SEKAP).jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 02.12.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 600 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Obsługa komputera,

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Knurów
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
  • Adres
  • -, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Elżbieta Wróbel
  • Numer telefonu
  • 32 441 97 12
  • E-mail
  • -