Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie sekretariatu m.in. prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa urządzeń biurowych.2. Wykonywanie prac związanych z wysyłką i przyjmowaniem korespondencji.3. Zaopatrzenie w materiały biurowe do działalności administracyjnej.4. Zakup odzieży ochronnej, środków czystości i innych materiałów eksploatacyjnych.5. Przyjmowanie i rejestrowanie wpłat za pomocą kasy fiskalnej.6. Sporządzanie raportów sprzedaży i raportów dobowych.7. Sporządzanie umów jednorazowych najmu i obsługa programu do fakturowania.8. Prowadzenie zapisów uczestników na zajęcia oraz sprawdzanie poprawności wypełniania umów o naukę i kart uczestnictwa.9. Udzielanie stosownych informacji interesantom.10. Czuwanie nad terminowością dokonywania wpłat za zajęcia.11. Obsługa imprez organizowanych przez inne podmioty.12. Zabezpieczenie pomieszczeń po zakończonych imprezach- Praca w ruchomym systemie czasu pracy: Rozpoczęcie pracy między 10:00 a 12:00. Praca 8 godzin dziennie. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb.
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
- Numer
- StPr/24/2662
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Michała Grażyńskiego 47, 40-126 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- - Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie sekretariatu m.in. prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa urządzeń biurowych.2. Wykonywanie prac związanych z wysyłką i przyjmowaniem korespondencji.3. Zaopatrzenie w materiały biurowe do działalności administracyjnej.4. Zakup odzieży ochronnej, środków czystości i innych materiałów eksploatacyjnych.5. Przyjmowanie i rejestrowanie wpłat za pomocą kasy fiskalnej.6. Sporządzanie raportów sprzedaży i raportów dobowych.7. Sporządzanie umów jednorazowych najmu i obsługa programu do fakturowania.8. Prowadzenie zapisów uczestników na zajęcia oraz sprawdzanie poprawności wypełniania umów o naukę i kart uczestnictwa.9. Udzielanie stosownych informacji interesantom.10. Czuwanie nad terminowością dokonywania wpłat za zajęcia.11. Obsługa imprez organizowanych przez inne podmioty.12. Zabezpieczenie pomieszczeń po zakończonych imprezach- Praca w ruchomym systemie czasu pracy: Rozpoczęcie pracy między 10:00 a 12:00. Praca 8 godzin dziennie. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 700 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- Wymagania*: 1. wykształcenie minimum średnie,2. znajomość obsługi urządzeń biurowych,3. obsługa komputera4. bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) i Open Office.5. znajomość obsługi kasy fiskalnej.6. umiejetność wysyłania powiadomień o zaległościach w opłatach za zajęcia i pobieranie gotówki za zajęcia. 7. dyspozycyjność praca w godzinach popołudniowych, soboty, niedziele,8. obowiązkowość,9. uczciwość.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- MIEJSKI DOM KULTURY "KOSZUTKA"
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
- Adres
- 40-126 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Lidia Gałęziowska
- Numer telefonu
- -
- rekrutacja@mdkkoszutka.pl