Katowice,

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH

ID: 4191016

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie sekretariatu m.in. prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa urządzeń biurowych.2. Wykonywanie prac związanych z wysyłką i przyjmowaniem korespondencji.3. Zaopatrzenie w materiały biurowe do działalności administracyjnej.4. Zakup odzieży ochronnej, środków czystości i innych materiałów eksploatacyjnych.5. Przyjmowanie i rejestrowanie wpłat za pomocą kasy fiskalnej.6. Sporządzanie raportów sprzedaży i raportów dobowych.7. Sporządzanie umów jednorazowych najmu i obsługa programu do fakturowania.8. Prowadzenie zapisów uczestników na zajęcia oraz sprawdzanie poprawności wypełniania umów o naukę i kart uczestnictwa.9. Udzielanie stosownych informacji interesantom.10. Czuwanie nad terminowością dokonywania wpłat za zajęcia.11. Obsługa imprez organizowanych przez inne podmioty.12. Zabezpieczenie pomieszczeń po zakończonych imprezach- Praca w ruchomym systemie czasu pracy: Rozpoczęcie pracy między 10:00 a 12:00. Praca 8 godzin dziennie. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
  • Numer
  • StPr/24/2662
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Michała Grażyńskiego 47, 40-126 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie sekretariatu m.in. prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa urządzeń biurowych.2. Wykonywanie prac związanych z wysyłką i przyjmowaniem korespondencji.3. Zaopatrzenie w materiały biurowe do działalności administracyjnej.4. Zakup odzieży ochronnej, środków czystości i innych materiałów eksploatacyjnych.5. Przyjmowanie i rejestrowanie wpłat za pomocą kasy fiskalnej.6. Sporządzanie raportów sprzedaży i raportów dobowych.7. Sporządzanie umów jednorazowych najmu i obsługa programu do fakturowania.8. Prowadzenie zapisów uczestników na zajęcia oraz sprawdzanie poprawności wypełniania umów o naukę i kart uczestnictwa.9. Udzielanie stosownych informacji interesantom.10. Czuwanie nad terminowością dokonywania wpłat za zajęcia.11. Obsługa imprez organizowanych przez inne podmioty.12. Zabezpieczenie pomieszczeń po zakończonych imprezach- Praca w ruchomym systemie czasu pracy: Rozpoczęcie pracy między 10:00 a 12:00. Praca 8 godzin dziennie. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 700 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Wymagania*: 1. wykształcenie minimum średnie,2. znajomość obsługi urządzeń biurowych,3. obsługa komputera4. bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) i Open Office.5. znajomość obsługi kasy fiskalnej.6. umiejetność wysyłania powiadomień o zaległościach w opłatach za zajęcia i pobieranie gotówki za zajęcia. 7. dyspozycyjność praca w godzinach popołudniowych, soboty, niedziele,8. obowiązkowość,9. uczciwość.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • MIEJSKI DOM KULTURY "KOSZUTKA"
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • 40-126 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Lidia Gałęziowska
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • rekrutacja@mdkkoszutka.pl