Oświęcim,

REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI

ID: 4181136

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, sporządzanie tabeli amortyzacji oraz sprawozdań związanych z ewidencją środków trwałych.2.Rozliczanie spisu z natury środków trwałych, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych i przekazywanie do wyjaśnienia osobom materialnie odpowiedzialnym. Wystawianie dokumentów OT, LT, PT.3.Dokonywanie likwidacji środków trwałych w związku ze sprzedażą lokali mieszkalnych oraz zwiększenia środków trwałych w wyniku zakupu, budowy lub nieodpłatnego ich otrzymania.4.Prowadzenie rejestru kosztów działalności.5.Sporządzanie rocznego sprawozdania o stanie mienia komunalnego.6.Sporządzanie deklaracji wraz z załącznikami dla potrzeb podatku od nieruchomości.7.Rozpisywanie i weryfikowanie faktur za zużycie mediów: za centralne ogrzewanie, gaz, wodę i kanalizację, energię elektryczną (sprawdzanie pod względem merytorycznym) oraz wystawianie refaktur za media dla lokali użytkowych i mieszkalnych.8.Sporządzanie analiz i zestawień dotyczących zmian w rozliczeniach opłat za odpady komunalne dla najemców w budynkach stanowiących 100% zasobu Gminy.9.Rozliczanie zużycia wody dla najemców lokali mieszkalnych i użytkowych.10.Rozliczanie centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Oświęcim.11Prowadzenie korespondencji z dostawcami mediów.12.Załatwianie, przechowywanie oraz kompletowanie do archiwizacji dokumentów w zakresie prowadzonego odcinka zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.13.Współpraca z innymi działami, miejskimi jednostkami organizacyjnymi, instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.14.Pełnienie zastępstwa w razie nieobecności za innego pracownika w Dziale Finansowo-Księgowym.15.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI
  • Numer
  • StPr/wiha/24/1128
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Gen. J. Bema 12, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1.Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, sporządzanie tabeli amortyzacji oraz sprawozdań związanych z ewidencją środków trwałych.2.Rozliczanie spisu z natury środków trwałych, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych i przekazywanie do wyjaśnienia osobom materialnie odpowiedzialnym. Wystawianie dokumentów OT, LT, PT.3.Dokonywanie likwidacji środków trwałych w związku ze sprzedażą lokali mieszkalnych oraz zwiększenia środków trwałych w wyniku zakupu, budowy lub nieodpłatnego ich otrzymania.4.Prowadzenie rejestru kosztów działalności.5.Sporządzanie rocznego sprawozdania o stanie mienia komunalnego.6.Sporządzanie deklaracji wraz z załącznikami dla potrzeb podatku od nieruchomości.7.Rozpisywanie i weryfikowanie faktur za zużycie mediów: za centralne ogrzewanie, gaz, wodę i kanalizację, energię elektryczną (sprawdzanie pod względem merytorycznym) oraz wystawianie refaktur za media dla lokali użytkowych i mieszkalnych.8.Sporządzanie analiz i zestawień dotyczących zmian w rozliczeniach opłat za odpady komunalne dla najemców w budynkach stanowiących 100% zasobu Gminy.9.Rozliczanie zużycia wody dla najemców lokali mieszkalnych i użytkowych.10.Rozliczanie centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Oświęcim.11Prowadzenie korespondencji z dostawcami mediów.12.Załatwianie, przechowywanie oraz kompletowanie do archiwizacji dokumentów w zakresie prowadzonego odcinka zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.13.Współpraca z innymi działami, miejskimi jednostkami organizacyjnymi, instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.14.Pełnienie zastępstwa w razie nieobecności za innego pracownika w Dziale Finansowo-Księgowym.15.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 700 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe,
      
  • Inne:
  • Wykształcenie średnie, wymagany 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku ds. księgowości. Biegła znajomość systemu operacyjnego MS Windows, obsługi programów komputerowych Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowych. Samodzielność w pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z ludźmi, odporność na stres, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, nienaganna postawa etyczna, umiejętności analityczne.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
  • Adres
  • Gen. J. Bema 12, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 33 842 40 51
  • E-mail
  • -