Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, sporządzanie tabeli amortyzacji oraz sprawozdań związanych z ewidencją środków trwałych.2.Rozliczanie spisu z natury środków trwałych, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych i przekazywanie do wyjaśnienia osobom materialnie odpowiedzialnym. Wystawianie dokumentów OT, LT, PT.3.Dokonywanie likwidacji środków trwałych w związku ze sprzedażą lokali mieszkalnych oraz zwiększenia środków trwałych w wyniku zakupu, budowy lub nieodpłatnego ich otrzymania.4.Prowadzenie rejestru kosztów działalności.5.Sporządzanie rocznego sprawozdania o stanie mienia komunalnego.6.Sporządzanie deklaracji wraz z załącznikami dla potrzeb podatku od nieruchomości.7.Rozpisywanie i weryfikowanie faktur za zużycie mediów: za centralne ogrzewanie, gaz, wodę i kanalizację, energię elektryczną (sprawdzanie pod względem merytorycznym) oraz wystawianie refaktur za media dla lokali użytkowych i mieszkalnych.8.Sporządzanie analiz i zestawień dotyczących zmian w rozliczeniach opłat za odpady komunalne dla najemców w budynkach stanowiących 100% zasobu Gminy.9.Rozliczanie zużycia wody dla najemców lokali mieszkalnych i użytkowych.10.Rozliczanie centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Oświęcim.11Prowadzenie korespondencji z dostawcami mediów.12.Załatwianie, przechowywanie oraz kompletowanie do archiwizacji dokumentów w zakresie prowadzonego odcinka zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.13.Współpraca z innymi działami, miejskimi jednostkami organizacyjnymi, instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.14.Pełnienie zastępstwa w razie nieobecności za innego pracownika w Dziale Finansowo-Księgowym.15.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI
- Numer
- StPr/wiha/24/1128
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Gen. J. Bema 12, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- 1.Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, sporządzanie tabeli amortyzacji oraz sprawozdań związanych z ewidencją środków trwałych.2.Rozliczanie spisu z natury środków trwałych, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych i przekazywanie do wyjaśnienia osobom materialnie odpowiedzialnym. Wystawianie dokumentów OT, LT, PT.3.Dokonywanie likwidacji środków trwałych w związku ze sprzedażą lokali mieszkalnych oraz zwiększenia środków trwałych w wyniku zakupu, budowy lub nieodpłatnego ich otrzymania.4.Prowadzenie rejestru kosztów działalności.5.Sporządzanie rocznego sprawozdania o stanie mienia komunalnego.6.Sporządzanie deklaracji wraz z załącznikami dla potrzeb podatku od nieruchomości.7.Rozpisywanie i weryfikowanie faktur za zużycie mediów: za centralne ogrzewanie, gaz, wodę i kanalizację, energię elektryczną (sprawdzanie pod względem merytorycznym) oraz wystawianie refaktur za media dla lokali użytkowych i mieszkalnych.8.Sporządzanie analiz i zestawień dotyczących zmian w rozliczeniach opłat za odpady komunalne dla najemców w budynkach stanowiących 100% zasobu Gminy.9.Rozliczanie zużycia wody dla najemców lokali mieszkalnych i użytkowych.10.Rozliczanie centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Oświęcim.11Prowadzenie korespondencji z dostawcami mediów.12.Załatwianie, przechowywanie oraz kompletowanie do archiwizacji dokumentów w zakresie prowadzonego odcinka zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.13.Współpraca z innymi działami, miejskimi jednostkami organizacyjnymi, instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.14.Pełnienie zastępstwa w razie nieobecności za innego pracownika w Dziale Finansowo-Księgowym.15.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2024
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 700 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe,
- Inne:
- Wykształcenie średnie, wymagany 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku ds. księgowości. Biegła znajomość systemu operacyjnego MS Windows, obsługi programów komputerowych Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowych. Samodzielność w pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z ludźmi, odporność na stres, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, nienaganna postawa etyczna, umiejętności analityczne.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
- Adres
- Gen. J. Bema 12, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 33 842 40 51
- -