Kraków,

MENEDŻER DS. OPERACJI BIZNESOWYCH

ID: 4180920

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Współpraca z kierownictwem działu obsługi klienta i zespołami specjalistycznymi w celu zapewnienia doskonałości operacyjnej i innowacji, kierowanie wieloma zespołami z różnych regionów, wsparcie Starszego Menedżera/Starszego Menedżera ds. Obsługi Klienta w kierowaniu realizacją strategii handlowej i personalnej obszaru biznesowego; zarządzanie swoim zespołem tak, aby spełniał wszystkie uzgodnione w umowie progi jakości, odpowiedzialność za przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów biznesowych poprzez ścisłą współpracę z zespołami specjalistów ds. raportowania i późniejsze dostarczanie ich kierownictwu, w tym kierownikowi ds. zarządzania biznesowego oraz klientowi, identyfikowanie wszelkich problemów operacyjnych lub handlowych, weryfikowanie prognoz, faktur, wydatków, budżetowanie, przegląd kluczowych wskaźników efektywności, identyfikowanie i analiza odchyleń, identyfikowanie działań naprawczych i nadzorowanie ich wdrażania aż do rozwiązania problemu, wspieranie realizacji projektów strategicznych, kierowanie, zarządzanie i coaching pośrednich członków zespołu

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • MENEDŻER DS. OPERACJI BIZNESOWYCH
  • Numer
  • StPr/24/5919
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Współpraca z kierownictwem działu obsługi klienta i zespołami specjalistycznymi w celu zapewnienia doskonałości operacyjnej i innowacji, kierowanie wieloma zespołami z różnych regionów, wsparcie Starszego Menedżera/Starszego Menedżera ds. Obsługi Klienta w kierowaniu realizacją strategii handlowej i personalnej obszaru biznesowego; zarządzanie swoim zespołem tak, aby spełniał wszystkie uzgodnione w umowie progi jakości, odpowiedzialność za przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów biznesowych poprzez ścisłą współpracę z zespołami specjalistów ds. raportowania i późniejsze dostarczanie ich kierownictwu, w tym kierownikowi ds. zarządzania biznesowego oraz klientowi, identyfikowanie wszelkich problemów operacyjnych lub handlowych, weryfikowanie prognoz, faktur, wydatków, budżetowanie, przegląd kluczowych wskaźników efektywności, identyfikowanie i analiza odchyleń, identyfikowanie działań naprawczych i nadzorowanie ich wdrażania aż do rozwiązania problemu, wspieranie realizacji projektów strategicznych, kierowanie, zarządzanie i coaching pośrednich członków zespołu
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • 31.10.2027
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 12 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły,
    Uprawnienia: znajomość obsługi Microsoft Excel, Microsoft Power BI Desktop for Business Intelligence, Lean Management,
  • Inne:
  • Reengineering procesów, Agile Management, minimum 5 lat doświadczenia w pracy z klientem i zadaniami administracyjnymi, w środowisku międzynarodowym, umiejętność współpracy z klientem, nawiązywanie i budowanie silnych relacji z zagranicznymi klientami, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, innowacyjne nastawienie, otwartość na nowe pomysły, podejmowanie skalkulowanego ryzyka, umiejętność analizowania danych z wykorzystaniem metryk, bechmarków, wskaźników i technik prognozowania - znajdowanie tematów i trendów, prezentowanie spostrzeżeń opartych na danych, zaawansowana znajomość Excela, Power BI lub podobnych narzędzi wizualizacyjnych, umiejętność wsparcia transformacji biznesu - wiedza z zakresu Lean i Agile Management, reengineeringu procesów i zarządzania zmianą, wiedza z zakresu przepisów prawnych, zgodności, i ryzyka.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Kinga Kowaliszyn
  • Numer telefonu
  • 126868143
  • E-mail
  • -