Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Współpraca z kierownictwem działu obsługi klienta i zespołami specjalistycznymi w celu zapewnienia doskonałości operacyjnej i innowacji, kierowanie wieloma zespołami z różnych regionów, wsparcie Starszego Menedżera/Starszego Menedżera ds. Obsługi Klienta w kierowaniu realizacją strategii handlowej i personalnej obszaru biznesowego; zarządzanie swoim zespołem tak, aby spełniał wszystkie uzgodnione w umowie progi jakości, odpowiedzialność za przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów biznesowych poprzez ścisłą współpracę z zespołami specjalistów ds. raportowania i późniejsze dostarczanie ich kierownictwu, w tym kierownikowi ds. zarządzania biznesowego oraz klientowi, identyfikowanie wszelkich problemów operacyjnych lub handlowych, weryfikowanie prognoz, faktur, wydatków, budżetowanie, przegląd kluczowych wskaźników efektywności, identyfikowanie i analiza odchyleń, identyfikowanie działań naprawczych i nadzorowanie ich wdrażania aż do rozwiązania problemu, wspieranie realizacji projektów strategicznych, kierowanie, zarządzanie i coaching pośrednich członków zespołu
Szczegóły
- Oferta pracy
- MENEDŻER DS. OPERACJI BIZNESOWYCH
- Numer
- StPr/24/5919
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Współpraca z kierownictwem działu obsługi klienta i zespołami specjalistycznymi w celu zapewnienia doskonałości operacyjnej i innowacji, kierowanie wieloma zespołami z różnych regionów, wsparcie Starszego Menedżera/Starszego Menedżera ds. Obsługi Klienta w kierowaniu realizacją strategii handlowej i personalnej obszaru biznesowego; zarządzanie swoim zespołem tak, aby spełniał wszystkie uzgodnione w umowie progi jakości, odpowiedzialność za przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów biznesowych poprzez ścisłą współpracę z zespołami specjalistów ds. raportowania i późniejsze dostarczanie ich kierownictwu, w tym kierownikowi ds. zarządzania biznesowego oraz klientowi, identyfikowanie wszelkich problemów operacyjnych lub handlowych, weryfikowanie prognoz, faktur, wydatków, budżetowanie, przegląd kluczowych wskaźników efektywności, identyfikowanie i analiza odchyleń, identyfikowanie działań naprawczych i nadzorowanie ich wdrażania aż do rozwiązania problemu, wspieranie realizacji projektów strategicznych, kierowanie, zarządzanie i coaching pośrednich członków zespołu
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.11.2024
- Data zakończenia pracy:
- 31.10.2027
- Wynagrodzenie brutto
- od 12 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły,
Uprawnienia: znajomość obsługi Microsoft Excel, Microsoft Power BI Desktop for Business Intelligence, Lean Management, - Inne:
- Reengineering procesów, Agile Management, minimum 5 lat doświadczenia w pracy z klientem i zadaniami administracyjnymi, w środowisku międzynarodowym, umiejętność współpracy z klientem, nawiązywanie i budowanie silnych relacji z zagranicznymi klientami, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, innowacyjne nastawienie, otwartość na nowe pomysły, podejmowanie skalkulowanego ryzyka, umiejętność analizowania danych z wykorzystaniem metryk, bechmarków, wskaźników i technik prognozowania - znajdowanie tematów i trendów, prezentowanie spostrzeżeń opartych na danych, zaawansowana znajomość Excela, Power BI lub podobnych narzędzi wizualizacyjnych, umiejętność wsparcia transformacji biznesu - wiedza z zakresu Lean i Agile Management, reengineeringu procesów i zarządzania zmianą, wiedza z zakresu przepisów prawnych, zgodności, i ryzyka.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Kinga Kowaliszyn
- Numer telefonu
- 126868143
- -