Kraków,

KIEROWNIK PROJEKTU

ID: 4180882

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1.Zarządzanie kompleksowymi usługami EUC na miejscu i poza nim.2.Kierowanie zespołem zarządzania operacyjnego ds. operacji na komputerach stacjonarnych (zarządzanie kolejkami, eskalacje, przestarzałe bilety, obsługa zmian, walidacja incydentów/żądań).3. Zapewnienie wspólnego poglądu na nowe wymagania/projekty w celu osiągnięcia efektywnego rozwoju i operacji.4. Kierowanie udoskonalaniem usług poprzez najlepsze praktyki, modele dostaw, automatyzację i produktywność.5. Zapewnienie, że usługa jest świadczona zgodnie z umową z klientem (SLA/KPI/satysfakcja klienta i raportowanie)6. Regularna analiza i omawianie różnych raportów dotyczących m.in: poziomów usług i kredytów za poziom usług, inicjatyw ciągłego doskonalenia i zapewniania jakości, wyników finansowych zaangażowania i cen opartych na projektach analizy wyników ankiety CSAT, wyników audytu i wyników testów porównawczych.7. Ułatwianie wdrażania nowych ram procesów, infrastruktury, planów finansowych i zasobów.8. Współpraca z innymi członkami globalnego zespołu zarządzającego w dziale wsparcia komputerów stacjonarnych i dziale obsługi klienta w celu globalnej poprawy dostaw,Wynagrodzenie : nie mniej niż 21416,67 PLN brutto, miejsce wykonywania pracy : Kraków, ul. Opolska oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • KIEROWNIK PROJEKTU
  • Numer
  • StPr/24/5936
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1.Zarządzanie kompleksowymi usługami EUC na miejscu i poza nim.2.Kierowanie zespołem zarządzania operacyjnego ds. operacji na komputerach stacjonarnych (zarządzanie kolejkami, eskalacje, przestarzałe bilety, obsługa zmian, walidacja incydentów/żądań).3. Zapewnienie wspólnego poglądu na nowe wymagania/projekty w celu osiągnięcia efektywnego rozwoju i operacji.4. Kierowanie udoskonalaniem usług poprzez najlepsze praktyki, modele dostaw, automatyzację i produktywność.5. Zapewnienie, że usługa jest świadczona zgodnie z umową z klientem (SLA/KPI/satysfakcja klienta i raportowanie)6. Regularna analiza i omawianie różnych raportów dotyczących m.in: poziomów usług i kredytów za poziom usług, inicjatyw ciągłego doskonalenia i zapewniania jakości, wyników finansowych zaangażowania i cen opartych na projektach analizy wyników ankiety CSAT, wyników audytu i wyników testów porównawczych.7. Ułatwianie wdrażania nowych ram procesów, infrastruktury, planów finansowych i zasobów.8. Współpraca z innymi członkami globalnego zespołu zarządzającego w dziale wsparcia komputerów stacjonarnych i dziale obsługi klienta w celu globalnej poprawy dostaw,Wynagrodzenie : nie mniej niż 21416,67 PLN brutto, miejsce wykonywania pracy : Kraków, ul. Opolska oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 04.11.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • 03.11.2027
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 21 416,67 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • kierownik projektu

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, hindi, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
     
  • Inne:
  • 10 lat doświadczenia w obszarze IT

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Piotr Gajda
  • Numer telefonu
  • 126868143
  • E-mail
  • -