Bieruń,

INSPEKTORA DS. DROGOWYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW

ID: 4178708

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej,2. prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz zapewnienie prawidłowej i terminowej ich realizacji,3. odbiory i rozliczenia zadań oraz bieżąca weryfikacja faktur,4. udział w naradach koordynacyjnych,5. koordynacja i weryfikacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowych,6. opiniowanie i wnioskowanie w zakresie uzgodnień dokumentacji technicznych,7. weryfikacja zgodności projektów z przedmiarami robót,8. przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie powierzonych zadań,9. udział w sporządzaniu umów, zarządzeń i uchwał,10. nadzór nad realizacją warunków umów zawartych z wykonawcami,11. udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,* praca w godz. 7.30-15.30; wydłużony dzień pracy poniedziałki 07.30-17.00; skrócony dzień pracy piątki 7.30-14.00

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTORA DS. DROGOWYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW
  • Numer
  • StPr/24/1760
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej,2. prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz zapewnienie prawidłowej i terminowej ich realizacji,3. odbiory i rozliczenia zadań oraz bieżąca weryfikacja faktur,4. udział w naradach koordynacyjnych,5. koordynacja i weryfikacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowych,6. opiniowanie i wnioskowanie w zakresie uzgodnień dokumentacji technicznych,7. weryfikacja zgodności projektów z przedmiarami robót,8. przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie powierzonych zadań,9. udział w sporządzaniu umów, zarządzeń i uchwał,10. nadzór nad realizacją warunków umów zawartych z wykonawcami,11. udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,* praca w godz. 7.30-15.30; wydłużony dzień pracy poniedziałki 07.30-17.00; skrócony dzień pracy piątki 7.30-14.00
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 04.10.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • inspektor budowy dróg

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń,
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe - ukończenie studiów minimum pierwszego stopnia o kierunkubudowlanym drogowym,2. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności drogowej,3. minimum 4-letni staż pracy,4. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiejlub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowychlub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia naterytorium Rzeczypospolitej Polskiej,5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6. nieposzlakowana opinia,7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe,8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoruinwestorskiego.Wymagania dodatkowe:1. znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych i innychzwiązanych z realizacją zadań na stanowisku oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy opracownikach samorządowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej,2. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku,3. umiejętność sporządzania i sprawdzania przedmiarów i kosztorysów,4. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,5. prawo jazdy kat. B,6. umiejętność sporządzania pism, informacji zestawień i analiz.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Miasto Bieruń
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Krystyna Targiel
  • Numer telefonu
  • 32 708 09 15
  • E-mail
  • urzad@u.bierun.pl