Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: KONKURS! Szczegółowe informacje na stronie www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe; znajomość ustaw podanych w ogłoszeniu na stronie internetowej Urzędu; zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych Urzędu Miasta w zakresie ewidencji wydatków w Organie (księgach wydatków budżetu gminy- JST) oraz wydatków w urzędzie jako jednostce budżetowej; sprawdzanie sprawozdań budżetowych otrzymanych od jednostek podległych pod względem formalno-rachunkowym; księgowanie operacji i zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, na podstawie zaakceptowanych i zatwierdzonych dokumentów księgowych; systematyczne, okresowe uzgadnianie danych z ksiąg rachunkowych z danymi wynikającymi z ewidencji i dokumentów zgromadzonych w poszczególnych wydziałach, komórkach merytorycznie odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań, itp.; sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-28S, materiałów niezbędnych do opracowania sprawozdań finansowych, opisowych , itp.; rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z wymogami sprawozdawczości i z wymogami dysponentów środków ( np. rozliczenie dotacji na drukach udostępnianych przez SUW); rozliczanie dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym jak również innym podmiotom, którym Gmina udzieliła finansowego wsparcia; sporządzanie sprawozdania GUS w zakresie wynagrodzeń; prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej w zakresie wydatków poniesionych na zadania dla których pozyskano środki zewnętrzne np. środki unijne; współpraca w realizowanych sprawach z Ministerstwem Finansów, ze Śląskim Urzędem Wojewódzkim, Starostwem Powiatowym, Krajowym Biurem Wyborczym, Sądami, jednostkami organizacyjnymi Gminy, wydziałami urzędu, kontrahentami, komornikami; udział w pracach inwentaryzacji składników majątku; obsługa i prowadzenie spraw z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych, w tym między innymi: Systemu Elektronicznej Korespondencji Administracji Publicznej SEKAP, zintegrowanego systemu elektronicznej obsługi gminy KSAT-2000i, programu do planowania, sprawozdawczości budżetowej i finansowej Bestia, portalu sprawozdawczego do sprawozdawczości statystycznej GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWYM I PLANOWANIA W URZĘDZIE MIASTA KNURÓW
- Numer
- StPr/24/1878
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- KONKURS! Szczegółowe informacje na stronie www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe; znajomość ustaw podanych w ogłoszeniu na stronie internetowej Urzędu; zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych Urzędu Miasta w zakresie ewidencji wydatków w Organie (księgach wydatków budżetu gminy- JST) oraz wydatków w urzędzie jako jednostce budżetowej; sprawdzanie sprawozdań budżetowych otrzymanych od jednostek podległych pod względem formalno-rachunkowym; księgowanie operacji i zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, na podstawie zaakceptowanych i zatwierdzonych dokumentów księgowych; systematyczne, okresowe uzgadnianie danych z ksiąg rachunkowych z danymi wynikającymi z ewidencji i dokumentów zgromadzonych w poszczególnych wydziałach, komórkach merytorycznie odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań, itp.; sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-28S, materiałów niezbędnych do opracowania sprawozdań finansowych, opisowych , itp.; rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z wymogami sprawozdawczości i z wymogami dysponentów środków ( np. rozliczenie dotacji na drukach udostępnianych przez SUW); rozliczanie dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym jak również innym podmiotom, którym Gmina udzieliła finansowego wsparcia; sporządzanie sprawozdania GUS w zakresie wynagrodzeń; prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej w zakresie wydatków poniesionych na zadania dla których pozyskano środki zewnętrzne np. środki unijne; współpraca w realizowanych sprawach z Ministerstwem Finansów, ze Śląskim Urzędem Wojewódzkim, Starostwem Powiatowym, Krajowym Biurem Wyborczym, Sądami, jednostkami organizacyjnymi Gminy, wydziałami urzędu, kontrahentami, komornikami; udział w pracach inwentaryzacji składników majątku; obsługa i prowadzenie spraw z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych, w tym między innymi: Systemu Elektronicznej Korespondencji Administracji Publicznej SEKAP, zintegrowanego systemu elektronicznej obsługi gminy KSAT-2000i, programu do planowania, sprawozdawczości budżetowej i finansowej Bestia, portalu sprawozdawczego do sprawozdawczości statystycznej GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 09.10.2024
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 600 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne,
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera i programów Office,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Knurów
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Elżbieta Wróbel
- Numer telefonu
- 32 441 97 12
- -