Knurów,

PODINSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWYM I PLANOWANIA W URZĘDZIE MIASTA KNURÓW

ID: 4178485

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: KONKURS! Szczegółowe informacje na stronie www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe; znajomość ustaw podanych w ogłoszeniu na stronie internetowej Urzędu; zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych Urzędu Miasta w zakresie ewidencji wydatków w Organie (księgach wydatków budżetu gminy- JST) oraz wydatków w urzędzie jako jednostce budżetowej; sprawdzanie sprawozdań budżetowych otrzymanych od jednostek podległych pod względem formalno-rachunkowym; księgowanie operacji i zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, na podstawie zaakceptowanych i zatwierdzonych dokumentów księgowych; systematyczne, okresowe uzgadnianie danych z ksiąg rachunkowych z danymi wynikającymi z ewidencji i dokumentów zgromadzonych w poszczególnych wydziałach, komórkach merytorycznie odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań, itp.; sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-28S, materiałów niezbędnych do opracowania sprawozdań finansowych, opisowych , itp.; rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z wymogami sprawozdawczości i z wymogami dysponentów środków ( np. rozliczenie dotacji na drukach udostępnianych przez SUW); rozliczanie dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym jak również innym podmiotom, którym Gmina udzieliła finansowego wsparcia; sporządzanie sprawozdania GUS w zakresie wynagrodzeń; prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej w zakresie wydatków poniesionych na zadania dla których pozyskano środki zewnętrzne np. środki unijne; współpraca w realizowanych sprawach z Ministerstwem Finansów, ze Śląskim Urzędem Wojewódzkim, Starostwem Powiatowym, Krajowym Biurem Wyborczym, Sądami, jednostkami organizacyjnymi Gminy, wydziałami urzędu, kontrahentami, komornikami; udział w pracach inwentaryzacji składników majątku; obsługa i prowadzenie spraw z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych, w tym między innymi: Systemu Elektronicznej Korespondencji Administracji Publicznej SEKAP, zintegrowanego systemu elektronicznej obsługi gminy KSAT-2000i, programu do planowania, sprawozdawczości budżetowej i finansowej Bestia, portalu sprawozdawczego do sprawozdawczości statystycznej GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWYM I PLANOWANIA W URZĘDZIE MIASTA KNURÓW
  • Numer
  • StPr/24/1878
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • KONKURS! Szczegółowe informacje na stronie www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe; znajomość ustaw podanych w ogłoszeniu na stronie internetowej Urzędu; zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych Urzędu Miasta w zakresie ewidencji wydatków w Organie (księgach wydatków budżetu gminy- JST) oraz wydatków w urzędzie jako jednostce budżetowej; sprawdzanie sprawozdań budżetowych otrzymanych od jednostek podległych pod względem formalno-rachunkowym; księgowanie operacji i zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, na podstawie zaakceptowanych i zatwierdzonych dokumentów księgowych; systematyczne, okresowe uzgadnianie danych z ksiąg rachunkowych z danymi wynikającymi z ewidencji i dokumentów zgromadzonych w poszczególnych wydziałach, komórkach merytorycznie odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań, itp.; sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-28S, materiałów niezbędnych do opracowania sprawozdań finansowych, opisowych , itp.; rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z wymogami sprawozdawczości i z wymogami dysponentów środków ( np. rozliczenie dotacji na drukach udostępnianych przez SUW); rozliczanie dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym jak również innym podmiotom, którym Gmina udzieliła finansowego wsparcia; sporządzanie sprawozdania GUS w zakresie wynagrodzeń; prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej w zakresie wydatków poniesionych na zadania dla których pozyskano środki zewnętrzne np. środki unijne; współpraca w realizowanych sprawach z Ministerstwem Finansów, ze Śląskim Urzędem Wojewódzkim, Starostwem Powiatowym, Krajowym Biurem Wyborczym, Sądami, jednostkami organizacyjnymi Gminy, wydziałami urzędu, kontrahentami, komornikami; udział w pracach inwentaryzacji składników majątku; obsługa i prowadzenie spraw z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych, w tym między innymi: Systemu Elektronicznej Korespondencji Administracji Publicznej SEKAP, zintegrowanego systemu elektronicznej obsługi gminy KSAT-2000i, programu do planowania, sprawozdawczości budżetowej i finansowej Bestia, portalu sprawozdawczego do sprawozdawczości statystycznej GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 09.10.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 600 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne,
      Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera i programów Office,

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Knurów
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
  • Adres
  • Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Elżbieta Wróbel
  • Numer telefonu
  • 32 441 97 12
  • E-mail
  • -