Myszków,

REFERENT Z FUNKCJĄ ARCHIWISTY

ID: 4178449

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism.- Godziny pracy: 8:00-16:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT Z FUNKCJĄ ARCHIWISTY
  • Numer
  • StPr/24/2538
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • 11 Listopada 13c, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 09.10.2024
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 300 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • technik administracji*

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Komunikatywność, Umiejętność planowania i ustalania priorytetów, Umiejętność pracy w zespole, Biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Sprawna obsługa aplikacji biurowych, Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Inne:
  • Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1,5 roku na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność prowadzenia biura. Wymagana umiejętność szybkiej nauki. Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY JEDNOSTEK MDPM
  • Adres www
  • www.md-pm.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • 40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Ewa Michalik
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • kontakt.zespol@ekonomiczny.org