Katowice,

OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH

ID: 4178133

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: http://www.katowice.uw.gov.pl- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatek / kandydatów na stanowisko: OPERATORA NUMERÓW ALARMOWYCH w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Przyjmowanie informacji o wystąpieniu lub podejrzeniu wystąpienia nagłych zagrożeń życia lub zdrowia, w tym aktów przemocy, a także nagłych zagrożeń środowiska lub mienia oraz zagrożeń bezpieczeństwa i porządku publicznego zgłaszanych na numery alarmowe 112, 997 i 998 w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych. 2. Rejestrowanie i przekazywanie zgłoszeń alarmowych przy pomocy urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego. 3. Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych. - Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. praca w siedzibie Urzędu,2. praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta,3. stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy,4. praca na komputerze - powyżej 4 godzin dziennie,5. większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,6. oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne,7. pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy; dodatek za pracę w godzinach nocnych; dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy; możliwość udziału w szkoleniach/kursach/zespołach projektowych; możliwość awansu zawodowego; pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe wtrudnych sytuacjach, dopłata do karty sportowej; możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej; dofinansowanie do zakupu okularów; na terenie budynku urzędu w Katowicach do dyspozycji pracowników punkt pocztowy.- Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00. Praca w systemie zmianowym 12/24 godziny, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH
  • Numer
  • StPr/24/2594
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • - Więcej informacji na stronie: http://www.katowice.uw.gov.pl- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatek / kandydatów na stanowisko: OPERATORA NUMERÓW ALARMOWYCH w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Przyjmowanie informacji o wystąpieniu lub podejrzeniu wystąpienia nagłych zagrożeń życia lub zdrowia, w tym aktów przemocy, a także nagłych zagrożeń środowiska lub mienia oraz zagrożeń bezpieczeństwa i porządku publicznego zgłaszanych na numery alarmowe 112, 997 i 998 w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych. 2. Rejestrowanie i przekazywanie zgłoszeń alarmowych przy pomocy urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego. 3. Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych. - Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. praca w siedzibie Urzędu,2. praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta,3. stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy,4. praca na komputerze - powyżej 4 godzin dziennie,5. większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,6. oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne,7. pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy; dodatek za pracę w godzinach nocnych; dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy; możliwość udziału w szkoleniach/kursach/zespołach projektowych; możliwość awansu zawodowego; pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe wtrudnych sytuacjach, dopłata do karty sportowej; możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej; dofinansowanie do zakupu okularów; na terenie budynku urzędu w Katowicach do dyspozycji pracowników punkt pocztowy.- Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00. Praca w systemie zmianowym 12/24 godziny, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 828 do 6 476 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:- wykształcenie: co najmniej średnie lub średnie branżowe,- znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym (minimum B1),- znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w stopniu umożliwiającym obsługę zgłoszeń alarmowych,- znajomość ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o ochronie przeciwpożarowej, o Policji, o zarządzaniu kryzysowym,- znajomość rozporządzeń MSWiA w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych, w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie zakresu informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart,- umiejętność obsługi komputera, w tym szybkiego pisania na klawiaturze,- umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji,- odporność na stres,- umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych,- umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego).Wymagania dodatkowe:- znajomość dodatkowego, poza deklarowanym, języka obcego na poziomie komunikatywnym,- doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych,- dyspozycyjność.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH
  • Adres www
  • www.katowice.uw.gov.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
  • Adres
  • Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Agnieszka Wolny
  • Numer telefonu
  • 32-207-74-78, 32-207-74-68
  • E-mail
  • rekrutacja@katowice.uw.gov.pl