
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie nieruchomości i obiektów budowlanych położonych w miejscowości Jaworzynka i Koniaków. 2. Ustalanie wymiaru: podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku leśnego i podatku rolnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego.3. Prowadzenie czynności sprawdzających, postępowań podatkowych i kontroli podatkowej. 4. Prowadzenie postępowań związanych ze zwolnieniami z podatków lokalnych oraz spraw i zwolnień ustawowych. 5. Realizowanie podań i wniosków z zakresu podatków i opłat lokalnych wnoszonych przez osoby fizyczne. 6. Prowadzenie procedury odwoławczej od decyzji Wójta Gminy, przygotowywanie wymaganych materiałów przy ich rozpatrywaniu oraz przekazywanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. 7. Redagowanie wezwań, informacji i innych pism wysyłanych Stronom, wystawianie zaświadczeń oraz udzielanie informacji na podstawie prowadzonej ewidencji podatkowej. 8. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu wykonywanych czynności. 9. Przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, dowodów księgowych a także teczek prowadzonych spraw w terminach i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi i wewnętrznymi. 10. Sporządzanie projektów uchwał, zarządzeń. 11. Zapewnienie realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej. 12. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych i Wójta.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK BIUROWY DS. PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH
- Numer
- StPr/25/0639
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Istebna 1000, 43-470 Istebna, powiat: cieszyński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie nieruchomości i obiektów budowlanych położonych w miejscowości Jaworzynka i Koniaków. 2. Ustalanie wymiaru: podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku leśnego i podatku rolnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego.3. Prowadzenie czynności sprawdzających, postępowań podatkowych i kontroli podatkowej. 4. Prowadzenie postępowań związanych ze zwolnieniami z podatków lokalnych oraz spraw i zwolnień ustawowych. 5. Realizowanie podań i wniosków z zakresu podatków i opłat lokalnych wnoszonych przez osoby fizyczne. 6. Prowadzenie procedury odwoławczej od decyzji Wójta Gminy, przygotowywanie wymaganych materiałów przy ich rozpatrywaniu oraz przekazywanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. 7. Redagowanie wezwań, informacji i innych pism wysyłanych Stronom, wystawianie zaświadczeń oraz udzielanie informacji na podstawie prowadzonej ewidencji podatkowej. 8. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu wykonywanych czynności. 9. Przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, dowodów księgowych a także teczek prowadzonych spraw w terminach i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi i wewnętrznymi. 10. Sporządzanie projektów uchwał, zarządzeń. 11. Zapewnienie realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej. 12. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych i Wójta.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- stanowisko podinspektora: -wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany, -wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, stanowisko inspektora: -wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, -wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia.Prawo jazdy kategorii BStaż pracy - doświadczenie zawodowe: co najmniej rocznej doświadczenie zawodoweUmiejętności / specjalności obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych, odporność na stres, otwartość na doświadczenia, kreatywność, komunikacja, praca w zespole, rozwiązywanie problemów, chęć dalszego podnoszenia i poszerzania kwalifikacji oraz umiejętności stosowania odpowiednich przepisów .Znajomość języka obcego: nie dotyczyInne: nie dotyczyWymagane dokumenty aplikacyjne dostępne są w ogłoszeniu o naborze znajdującym się w BIP Urzędu Gminy Istebna w zakładce Nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w biurze podawczym Urzędu Gminy Istebna, pok. 118, w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych w terminie do 11.07.2025 r. (piątek) do godz. 14:00. Dokumenty można wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Gminy w Istebnej
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
- Adres
- Istebna 1000, 43-470 Istebna, powiat: cieszyński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -